- Waardering
- 22.094
Sorry hoor dat ik ook nog weleens wat anders te doen heb dan dbb 😔Draai eens een pre-training plaatje voor mij, @Hermann Ehrhardt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry hoor dat ik ook nog weleens wat anders te doen heb dan dbb 😔Draai eens een pre-training plaatje voor mij, @Hermann Ehrhardt.
Draai eens een pre-training plaatje voor mij, @Hermann Ehrhardt.
Was ze lekker?Sorry hoor dat ik ook nog weleens wat anders te doen heb dan dbb 😔
Ik ga alleen met knappe vrouwen om. Lilike moide wegwezen. Trek liever aan mn pik dan met een monster te fornicere
Nog eens dan:We hebben hier eens I, II & III gerangschikt. 't Moet nog wel te vinden zijn.
De albums Load en ReLoad kregen bakken manure over zich heen. Destijds misschien nog wel meer dan St. Anger. Grotendeels omdat de albums na het epische The Black Album kwamen. Daarna kwamen S&M I en St. Anger. Misschien hadden ze Bob Rock beter op de keien gezet na L&ReL.

Alles na '94 rommelWe hebben hier eens I, II & III gerangschikt. 't Moet nog wel te vinden zijn.