MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

train jij hier ook op?? Hou wel van coldplay......maarrre a bit too much for this old lady, krijg meer zo'n gevoel dat je in een pit zit en dan de beuk erin..
OOh maar nou.....zou wel iemand willen beuken hihi

Train wel met hardstyle, maar niet deze specifiek (denk dat ik dan ga meezingen hahaha). Maar wissel ook wel af met rock :)

En dan rock zoals system of a down of metallica? maar met dit soort muziek heb je toch ook kans erop dat je meegaat zingen...and so what , tenzij het heel erg vals is.

En dan rock zoals system of a down of metallica? maar met dit soort muziek heb je toch ook kans erop dat je meegaat zingen...and so what , tenzij het heel erg vals is.

Metallica vind ik mooi maar niet om te trainen, rock meer richting Five Finger Death Punch of Disturbed, wel meerderen maar weet zo de namen niet :roflol: ben slecht met namen.
En ja ik zing vals hahaha

Deze bijv. luisterde ik veel in m'n powerlift tijd, vlak voor een lift in de competitie :D doet het nog steeds goed met zware lifts

Bijlagen

• five-finger-fruit-punch-v0-p18isuwwshm81.jpg
    five-finger-fruit-punch-v0-p18isuwwshm81.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 20

Geile abs.

Laatst bewerkt:

even goed insmeren met factor 50 voor de zonnestralen die uit je speakers knallen.

I See You Baby , Shaking That Ass​

Loveland
stream 1

Stream 2

#indeauto
I feel love, donna summer

Artreidesss

Terug
Naar boven