MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

HAHAAHHAH wat heb ik nu gevonden.... :roflol:

Klinkt goed met female Chester

Klinkt goed met female Chester

Lekker plaatje

Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made of Love (extended mix)

Foutje in de code? @bodybuilding.nl

Als ik een nieuwe post plaats citeert ie mijn vorige post erin mee.

Bedoelde je dit met het samenvoegen van meedere berichten die in korte tijd geplaatst worden?
Is nu wel irritant want dit was gewoon een post die niet aan iemand specifiek gericht is.

Peace

Niet slecht nee maar in mijn ogen hadden ze er een nieuwe band van moeten maken.
Zelfde als dat hetfield dood gaat. Dat vervang je gewoon niet. Lars ulrich daar in tegen........
De band is meer dan 1 persoon. En soms proberen ze iets compleets nieuws .

Ging lars ulrich maar uit de band 🤣 gooi Dr een andere goede metal drummert in.

Niet slecht nee maar in mijn ogen hadden ze er een nieuwe band van moeten maken.
Zelfde als dat hetfield dood gaat. Dat vervang je gewoon niet. Lars ulrich daar in tegen........
ja, net als Queen uitmelken met Adam Lambert.

Klopt, mij persoonlijk licht het gewoon niet.

Niet dat de muziek wereld daar iets van mist. Man kan voor geen meter drummen.
Voor mijn gevoel kon ie het wel maar houd hij het gwn totaal niet bij. Heeft de faam hem Lui gemaakt ofzo. Hij paste wel op de eerste 3 plaatjes. Toen kwam dat koekblik sound op justice for all en daarna echt klaar met die gozer.

Voor mijn gevoel kon ie het wel maar houd hij het gwn totaal niet bij. Heeft de faam hem Lui gemaakt ofzo. Hij paste wel op de eerste 3 plaatjes. Toen kwam dat koekblik sound op justice for all en daarna echt klaar met die gozer.
In intervieuws hebben ze wel eens gezegd dat ze de band bijna niet waren begonnen omdat ze lars nog moesten leren drummen. En live heeft hij altijd al moeite gehad met een tempo/maat houden en dat word met de leeftijd gewoon steeds erger. Op een album opname is het natuurlijk makkelijk te vebergen omdat het 10000 keer overnieuw kan.

In intervieuws hebben ze wel eens gezegd dat ze de band bijna niet waren begonnen omdat ze lars nog moesten leren drummen. En live heeft hij altijd al moeite gehad met een tempo/maat houden en dat word met de leeftijd gewoon steeds erger. Op een album opname is het natuurlijk makkelijk te vebergen omdat het 10000 keer overnieuw kan.
Metallica sowieso hard gekelderd zonder Cliff Burton. Bij justice had ik al zon gevoel van dit album is het gwn niet .

Lars had beter kunnen gaan tennisen.

Maargoed gelukkig hebben/hadden we Slayer/Sepultura/Sodom/ Anthrax/Megadeth

Metallica sowieso hard gekelderd zonder Cliff Burton. Bij justice had ik al zon gevoel van dit album is het gwn niet .

Lars had beter kunnen gaan tennisen
Ik vind sowieso maar een beperkt aantal nummers van ze "echt" goed.
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat ze ooit zo groot zijn geworden met zo'n prutsers als drummer.

Ben ook toevallig pac aan het luisteren

Terug
Naar boven