MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.088
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt in geheel niet verkeerd, maar je moet het ook niet gaan vergelijken is mijn mening
Niet slecht nee maar in mijn ogen hadden ze er een nieuwe band van moeten maken.Klinkt in geheel niet verkeerd, maar je moet het ook niet gaan vergelijken is mijn mening
De band is meer dan 1 persoon. En soms proberen ze iets compleets nieuws .Niet slecht nee maar in mijn ogen hadden ze er een nieuwe band van moeten maken.
Zelfde als dat hetfield dood gaat. Dat vervang je gewoon niet. Lars ulrich daar in tegen........
ja, net als Queen uitmelken met Adam Lambert.Niet slecht nee maar in mijn ogen hadden ze er een nieuwe band van moeten maken.
Zelfde als dat hetfield dood gaat. Dat vervang je gewoon niet. Lars ulrich daar in tegen........
Klopt, mij persoonlijk ligt het gewoon niet.De band is meer dan 1 persoon. En soms proberen ze iets compleets nieuws .
Niet dat de muziek wereld daar iets van mist. Man kan voor geen meter drummen.
Voor mijn gevoel kon ie het wel maar houd hij het gwn totaal niet bij. Heeft de faam hem Lui gemaakt ofzo. Hij paste wel op de eerste 3 plaatjes. Toen kwam dat koekblik sound op justice for all en daarna echt klaar met die gozer.Klopt, mij persoonlijk licht het gewoon niet.
Niet dat de muziek wereld daar iets van mist. Man kan voor geen meter drummen.
In intervieuws hebben ze wel eens gezegd dat ze de band bijna niet waren begonnen omdat ze lars nog moesten leren drummen. En live heeft hij altijd al moeite gehad met een tempo/maat houden en dat word met de leeftijd gewoon steeds erger. Op een album opname is het natuurlijk makkelijk te vebergen omdat het 10000 keer overnieuw kan.Voor mijn gevoel kon ie het wel maar houd hij het gwn totaal niet bij. Heeft de faam hem Lui gemaakt ofzo. Hij paste wel op de eerste 3 plaatjes. Toen kwam dat koekblik sound op justice for all en daarna echt klaar met die gozer.
Metallica sowieso hard gekelderd zonder Cliff Burton. Bij justice had ik al zon gevoel van dit album is het gwn niet .In intervieuws hebben ze wel eens gezegd dat ze de band bijna niet waren begonnen omdat ze lars nog moesten leren drummen. En live heeft hij altijd al moeite gehad met een tempo/maat houden en dat word met de leeftijd gewoon steeds erger. Op een album opname is het natuurlijk makkelijk te vebergen omdat het 10000 keer overnieuw kan.
Ik vind sowieso maar een beperkt aantal nummers van ze "echt" goed.Metallica sowieso hard gekelderd zonder Cliff Burton. Bij justice had ik al zon gevoel van dit album is het gwn niet .
Lars had beter kunnen gaan tennisen