MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

Bezoekers in dit topic

Ik wil je elke dag een beetje meer (538) - Hannes, Jannes?
 
Chimaira - Save ourselves. (met dank aan Adema, die het me toestuurde. lekkerder dan ik had verwacht!
 
Menace II Society - Chronic Disorder
 
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
 
wat wil je doen van partysquad

"er zijn chickies met dubbel D's in de tent"

:D
 
Stranglers - Walk on By
 
Opeth - Face of Melinda. (op gitaar aant instuderen, ben nog wel ff bezig :D)
 
Di-Rect - Webcam girl

wat een maf nummer is dat :D
 
Caliban - My Little Secret
 
Peppino zei:
wat wil je doen van partysquad

"er zijn chickies met dubbel D's in de tent"

:D

Klinkt goed, ga ik gelijk even downen
 
Rolling Stones - Paint it black , gouwe ouwe
 
Boudewijn de Groot - Eva (de enige Nederlandse muzikant waar ik naar kan luisteren; superteksten ook van L. Neijgh):

Ik houd de wereld in mijn hand,
het glazen ei vol land en wolken.
Ik zal de hemel gaan bevolken,
ik roep de varens uit het zand.

Ik schud de apen uit mijn mouw,
de spikkelpanters en de mieren,
het blauw konijn, de krabbeldieren.
Ik strooi topaas, azuur en dauw.

Ik weet nu dat ik alles kan.
Ik ken de dieren aan hun vel,
de vogels aan hun notenspel
en ik geef namen aan de man.

De verf die ik morste,
vliegt plotseling in brand,
het pallet valt vlammend uit mijn hand.
De aarde zwaait open,
ik zie haar lopen
in mijn eigen groene gras.

Wil jij soms wit wezen
dat ik je niet ken
en dat ik niet almachtig ben.
Je wilt me vergeten,
mijn vruchten eten
en me bedriegen met je man.
 
METALLICA - MASTER OF PUPPETS

het 'onze vader' van de heavy metal!!!

:rocker:
 
E E E E E E E E Q Q H E E E E E E E E E E E E E E E E 4x
e|-------------------------------------------------------------------------------||
B|o-----------------------------------------------------------------------------o||
G|------------------7---6---5----------------------------------------------------||
D|------------------7---6---5----------------------------------------------------||
A|o-----7-----6-----5---4---3---------------------------------------------------o||
E|--0-0---0-0---0-0--------------0-0-7-0-0-6-0-0-5-0-4-0-3-0-0-0-----------------||

:rocker:
 
huckfinn zei:
E E E E E E E E Q Q H E E E E E E E E E E E E E E E E 4x
e|-------------------------------------------------------------------------------||
B|o-----------------------------------------------------------------------------o||
G|------------------7---6---5----------------------------------------------------||
D|------------------7---6---5----------------------------------------------------||
A|o-----7-----6-----5---4---3---------------------------------------------------o||
E|--0-0---0-0---0-0--------------0-0-7-0-0-6-0-0-5-0-4-0-3-0-0-0-----------------||

:rocker:

hehe ooit kon ik m helemaal spelen. (minus de ziekere solo's in het nummer) Nu breekt mn pols na de intro af..... die ik overigens qua snelheid al niet meer trek(dit is overigens de helft van die intro...) Heb m ooit zelfs gespeeld met een bandje op het podium. Damn wat een snelheid: totale pols devastatie....
 
Queen - Innuendo (hehe kwam er net achter bij het uitpakken van een tas dat ik vorig weekend met mn brakke kop na een festival die cd nog had gekocht.... :D)

Queer rocks!
 
Back
Naar boven