Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik was zojuist aan het youtuben en kwam ik rechts in het rijtje dit nummer tegen..
    Still a gay song....

    http://www.youtube.com/watch?v=8ga2-CXYeNU

    :haha:

    Ik was vroeger helemaal weg van die blonde Amerikaan, bijna een obsessie, ging alles over hem opzoeken, en over Chicago want daar kwam ie vandaan. :p

    OT: naar mijn nieuwste obsessie, de film(muziek van) Romeo&Juliet. Ik huil normaal nooooit maar heb deze film pas herontdekt en sommige scenes (en de muziek die erbij hoort) hebben echt diepe indruk op me gemaakt... En ja, zit nu met tranen in m'n ogen. :o :p
     
    Ik was vroeger helemaal weg van die blonde Amerikaan, bijna een obsessie, ging alles over hem opzoeken, en over Chicago want daar kwam ie vandaan. :p

    OT: naar mijn nieuwste obsessie, de film(muziek van) Romeo&Juliet. Ik huil normaal nooooit maar heb deze film pas herontdekt en sommige scenes (en de muziek die erbij hoort) hebben echt diepe indruk op me gemaakt... En ja, zit nu met tranen in m'n ogen. :o :p

    Zwanger ofzo?
    Vrouwen en emoties:rolleyes:
     
    Savage Garden - Dawson's creek
    Ik ga zometeen mn middagdutje doen dus vandaar:p
     
    Slipknot: all hope is gone :D
     
    VA-Almighty_House_Music_Volume_7-2008-HOMEMADE-2CD-AHM\114-Calvin_Harris-Merry_Making_(Deadmau5_remix)-AHM.mp3
     
    Metallica - Sad but True


    \m/
     
    Back
    Naar boven