Fitness Seller

Waar/met wie ga jij Oudejaar vieren?

Bezoekers in dit topic

Thuis met het gezin tot 0:00 uur, de meiden gaan na 00:30 uur met vriendinnen stappen, dus zijn pa en ma alleen thuis :woot:

Let overdag op het eten, volgens schema (op 1 oliebol na), en voor vanavond een fles chocolade likeur voor mezelf gescoord. Moet 1 dag in het jaar een keer kunnen...dus dan maar met O&N :rocker:

Iedereen bij deze alvast een heel goede en veilige jaarwisseling gewenst!
 
Samen met vrouw en drie katten wat leuke dingen kijken (WSM heats en finale, 10 brothers of shaolin), zodra de ergste herrie voorbij is naar bed, en morgenochtend 06:00 gaan wandelen in alle rust. Geen drank, geen drugs, geen vuurwerk, geen hapjes. Kwalitatief goed eten doe ik het hele jaar al, en hersenschade heb ik vroeger al genoeg opgelopen.


edit: Ook geen sigaren roken, met die zwavellucht van vuurwerk is dat zonde van de smaak. Dat komt morgenavond wel.
 
dikke zak weed , heb mijn ouders broertjes en kinderen over de vloer en de schoonfamilie . Heb persoonlijk 50 euro gezet op het feit dat pa na een paar biertjes mijn schoonvader gaat vertellen dat hij een omhooggevallen eikel is :P niks anders als andere jaren dus /..
 
dikke zak weed , heb mijn ouders broertjes en kinderen over de vloer en de schoonfamilie . Heb persoonlijk 50 euro gezet op het feit dat pa na een paar biertjes mijn schoonvader gaat vertellen dat hij een omhooggevallen eikel is :P niks anders als andere jaren dus /..

Wollah
 
Ik ga in mijn eentje allemaal benzo's en andere drugs nemen zodat ik in een 3 weken durende psychose raak. #verantwoordelijkgebruik
 
Zuipen en oliebollen kanen met vrienden. En een grote doos vuurwerk de lucht in knallen.
 
Ik ga in mijn eentje allemaal benzo's en andere drugs nemen zodat ik in een 3 weken durende psychose raak. #verantwoordelijkgebruik

Het is dus de eerste maandag van de week voor jou...
 
Ik vlieg morgenochtend naar Bonaire, dus lig ik max 01.00 uur in bed :wave:
 
Gezellig bij een maat zijn familie. Want daar is het wel gezellig. Gaat waarschijnlijk weer helemaal uit de hand lopen. :)

IMG-20181231-WA0002.jpg
 
Extra kaas....want nieuwjaar!!!!! En maar liefst 4 pakjes. (wel zelf moeten kopen)
20181231_162327.jpg
1546270057231-122607422.jpg

Extra kaas....want nieuwjaar!!!!! En maar liefst 4 pakjes. (wel zelf moeten kopen)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven