Fitness Seller

Waar Nootropics halen?

Bezoekers in dit topic

Iemand ervaring met PEA?
 
Iemand ervaring met PEA?

Ja. Heb het drie dagen genomen. Twee van de drie dagen kreeg ik 5 a 10 minuten een 'zeer goed gevoel', daarna ging dat weg maar de concentratie was wat toegenomen over de hele dag. Echter vond ik dat niet lekker, omdat ik 'wat' in mijn hoofd voelde wat geen goed gevoel was, in tegenstelling tot andere 'supplementen' waar het wel goed aanvoelde. Maar dat is persoonlijk.

Wat is trouwens je doel met PEA? Voor een drugs gevoel zou ik het niet nemen want daar is het veels te kort voor.

Er staan ook reviews op google, dus google maar. ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het niet handig om per nootropic een topic aan te maken waar alles gepost kan worden? Zodat alle informatie in 1 topic staat?
 
iemand denkbeter's nieuwe site al gezien?! stukken op vooruit gegaan
 
Ja, en je krijgt nu korting als je wat heb besteld. Voor elke 5 euro €0.20 korting. Omgerekend 4% korting.

Enige wat niet klopt is dat je het binnen 1 a 2 dagen thuis hebt... althans voor vrijdag dan. Als je vrijdag besteld, krijg je het pas dinsdag in huis. ??? Heb dat nu twee keer gehad.
Als de eigenaar het op tijd op de post zou doen, circa 18.00, dan zou ik het zaterdag krijgen maar helaas. Volgens mij doet hij het standaard laat op de avond waardoor je dus 4 dagen moet wachten. Op zondag en maandag wordt er nooit post geleverd.

Ik zal hem wel even mailen betreffende dit onderwerp.
 
Laatst bewerkt:
Ja, en je krijgt nu korting als je wat heb besteld. Voor elke 5 euro €0.20 korting. Omgerekend 4% korting.

Enige wat niet klopt is dat je het binnen 1 a 2 dagen thuis hebt... althans voor vrijdag dan. Als je vrijdag besteld, krijg je het pas dinsdag in huis. ??? Heb dat nu twee keer gehad.
Als de eigenaar het op tijd op de post zou doen, circa 18.00, dan zou ik het zaterdag krijgen maar helaas. Volgens mij doet hij het standaard laat op de avond waardoor je dus 4 dagen moet wachten. Op zondag en maandag wordt er nooit post geleverd.

Ik zal hem wel even mailen betreffende dit onderwerp.

van welke site ?
 
Ja, en je krijgt nu korting als je wat heb besteld. Voor elke 5 euro €0.20 korting. Omgerekend 4% korting.

Enige wat niet klopt is dat je het binnen 1 a 2 dagen thuis hebt... althans voor vrijdag dan. Als je vrijdag besteld, krijg je het pas dinsdag in huis. ??? Heb dat nu twee keer gehad.
Als de eigenaar het op tijd op de post zou doen, circa 18.00, dan zou ik het zaterdag krijgen maar helaas. Volgens mij doet hij het standaard laat op de avond waardoor je dus 4 dagen moet wachten. Op zondag en maandag wordt er nooit post geleverd.

Ik zal hem wel even mailen betreffende dit onderwerp.

Ik heb geregeld bij [Link niet meer beschikbaar] bestelt en had over het algemeen de bestelling toch de volgende dag uiterlijk de dag erna in huis, heb er zelf niets op aan te merken en ben zeer tevreden. Misschien gewoon even een mail sturen idd.

De post bezorgd trouwens wel op maandag, kijk anders volgende keer op de envelop, daar staat een verzenddatum boven de streepjes code, misschien gaat het wel mis bij PostNL?
 
Ja, en je krijgt nu korting als je wat heb besteld. Voor elke 5 euro €0.20 korting. Omgerekend 4% korting.

Enige wat niet klopt is dat je het binnen 1 a 2 dagen thuis hebt... althans voor vrijdag dan. Als je vrijdag besteld, krijg je het pas dinsdag in huis. ??? Heb dat nu twee keer gehad.
Als de eigenaar het op tijd op de post zou doen, circa 18.00, dan zou ik het zaterdag krijgen maar helaas. Volgens mij doet hij het standaard laat op de avond waardoor je dus 4 dagen moet wachten. Op zondag en maandag wordt er nooit post geleverd.

Ik zal hem wel even mailen betreffende dit onderwerp.

nouja 1 a 2 werkdagen dan klopt het wel. Vrijdag besteld, volgende werkdag maandag, 2e volgende werkdag dinsdag. Ligt eraan hoe je het bekijkt ;)

ok

verkopen ze er ook noopept in capsules ?

nee alleen poeder. Vandaag nefiracetam geprobeerd maar echt gruwelijk smerig, dus nu aan het zoeken naar lege caps
 
nee alleen poeder. Vandaag nefiracetam geprobeerd maar echt gruwelijk smerig, dus nu aan het zoeken naar lege caps

Ik vind die smaakjes wel wat hebben :P het went opzich wel. Meestal gewoon in een borrel glaasje met wat siroop, optimel of iets anders met een sterke smaak en hop, zo weg ^^
 
Ik vind die smaakjes wel wat hebben :P het went opzich wel. Meestal gewoon in een borrel glaasje met wat siroop, optimel of iets anders met een sterke smaak en hop, zo weg ^^

net 100 lege capsules maat 00 besteld, inclusief verzending via briefpost ongeveer 9 euro. morgen/overmorgen binnen, ongeveer tegelijk met een lading aniracetam :)
 
Is het niet handig om per nootropic een topic aan te maken waar alles gepost kan worden? Zodat alle informatie in 1 topic staat?

Ik vond de oude opzet van het centrale topic goed. Maar ik zou dit ook liever in privé hebben staan.
 
net 100 lege capsules maat 00 besteld, inclusief verzending via briefpost ongeveer 9 euro. morgen/overmorgen binnen, ongeveer tegelijk met een lading aniracetam :)

Oh ja top, altijd makkelijk. Ben benieuwd of de aniracetam er snel is, of komt die niet van denkbeter?
 
Oh ja top, altijd makkelijk. Ben benieuwd of de aniracetam er snel is, of komt die niet van denkbeter?

ja komt idd van denkbeter, heb er ook een sample choline bij besteld en 2 van die maatschepjes. Als ik over een weekje weer wat geld heb dan bestel ik denk 30gr nefi en wat meer choline erbij. Edit: sample van nefi was er in 2 dagen, dus ik verwacht die ani dinsdag ofzo, neem aan dat dit weer via briefpost gestuurd wordt.

voor de mensen die interesse in lege caps hebben, ik heb ze gekocht via http://www.wapshop.nl/webwinkel/buisjes-capsules/lege-capsules/products_listing/
 
Ik heb geregeld bij [Link niet meer beschikbaar] bestelt en had over het algemeen de bestelling toch de volgende dag uiterlijk de dag erna in huis, heb er zelf niets op aan te merken en ben zeer tevreden. Misschien gewoon even een mail sturen idd.

De post bezorgd trouwens wel op maandag, kijk anders volgende keer op de envelop, daar staat een verzenddatum boven de streepjes code, misschien gaat het wel mis bij PostNL?

Op maandag wordt er nooit post bij ons geleverd. Ik dacht dan ook dat het bij iedereen zo is, maar blijkbaar niet. Volgend jaar veranderen ze het en wordt er op maandag bij niemand meer post geleverd, lees ik op internet..
Als ik maandag t/m donderdag bestel, heb ik het altijd de volgende dag in huis, alleen vrijdag niet. Moet dan erg lang wachten.
Ik zal er voortaan rekening mee houden niet op vrijdag te bestellen!!! ;)

Verder inderdaad hele goede service!

nouja 1 a 2 werkdagen dan klopt het wel. Vrijdag besteld, volgende werkdag maandag, 2e volgende werkdag dinsdag. Ligt eraan hoe je het bekijkt ;)

Er staat dagen op de site, geen werkdagen. ;)
 
Oh ja top, altijd makkelijk. Ben benieuwd of de aniracetam er snel is, of komt die niet van denkbeter?

zondagavond besteld, vandaag in de brievenbus, zowel de levering van denkbeter als de lege caps van wapwinkel. dus 2e werkdag zal je bestelling waars binnenkomen
 
Moet toch even props geven aan [Link niet meer beschikbaar]

Allereerst heb ik geen aandelen denkbeter en krijg ik ook geen korting. Ik heb goede ervaring met bijvoorbeeld zuiverbewustzijn.nl. De prijzen van de 2 webshops liggen dicht bij elkaar, en ook andere webshops zijn goed geprijsd (echter geen ervaring met betellen).

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan bij denkbeter.nl. Ik heb daarbij zelf een fout gemaakt bij het doorgeven bij mijn adres. Daardoor is mijn bestelling niet goed aangekomen. Echter, aangezien ik wel vaker heb besteld bij denkbeter, heb ik zonder aarzelen opnieuw mijn bestelling opgestuurd gekregen van denkbeter. Gaat om een bestelling van 70e.

Zonder vragen of argwaan. Dat moet geen aanleiding zijn voor anderen om nu denkbeter op te gaan lichten oid. Maar voor mij zegt dit heel veel. Nou ben ik nogal gevoelig voor loyaliteit en klantenbinding moet ik zeggen. Maar voor mij is dit echt een dikke reden om nooit meer af te wijken naar een andere webshop voor mijn nootropics. Denkbeter heeft hierbij mijn lifelong suppert gewonnen.

Dit is geen onderonsje tussen mij en denkbeter. Niet van te voren afgesproken. Ik wil het gewoon even melden omdat ik erg sta te kijken van de service van deze webshop. Niets dan lof voor denkbeter :bow:

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:31 ----------

Ik heb trouwens eerdere posts in dit topic geedit omdat ik dacht dat denkbeter duurder was dan andere webshops, maar dit bleek achteraf niet zo te zijn.
 
Heb zo net besteld. Tijd om weer nieuwe nootropics uit te proberen. :)
 
Back
Naar boven