MuscleMeat

Waar Nootropics halen?

Bezoekers in dit topic

Moet toch even props geven aan [Link niet meer beschikbaar]

Allereerst heb ik geen aandelen denkbeter en krijg ik ook geen korting. Ik heb goede ervaring met bijvoorbeeld zuiverbewustzijn.nl. De prijzen van de 2 webshops liggen dicht bij elkaar, en ook andere webshops zijn goed geprijsd (echter geen ervaring met betellen).

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan bij denkbeter.nl. Ik heb daarbij zelf een fout gemaakt bij het doorgeven bij mijn adres. Daardoor is mijn bestelling niet goed aangekomen. Echter, aangezien ik wel vaker heb besteld bij denkbeter, heb ik zonder aarzelen opnieuw mijn bestelling opgestuurd gekregen van denkbeter. Gaat om een bestelling van 70e.

Zonder vragen of argwaan. Dat moet geen aanleiding zijn voor anderen om nu denkbeter op te gaan lichten oid. Maar voor mij zegt dit heel veel. Nou ben ik nogal gevoelig voor loyaliteit en klantenbinding moet ik zeggen. Maar voor mij is dit echt een dikke reden om nooit meer af te wijken naar een andere webshop voor mijn nootropics. Denkbeter heeft hierbij mijn lifelong suppert gewonnen.

Dit is geen onderonsje tussen mij en denkbeter. Niet van te voren afgesproken. Ik wil het gewoon even melden omdat ik erg sta te kijken van de service van deze webshop. Niets dan lof voor denkbeter :bow:

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:31 ----------

Ik heb trouwens eerdere posts in dit topic geedit omdat ik dacht dat denkbeter duurder was dan andere webshops, maar dit bleek achteraf niet zo te zijn.

Op het oog lijkt zuiverbewustzijn goedkoper, maar die bieden ook kleinere hoeveelheden aan. Zoals je al zegt, de prijzen zijn nagenoeg gelijk. Alleen is het assortiment van denkbeter groter. Overigens eerste webshop waarbij ik nootropics heb gekocht, en voor mij ook geen andere meer. Snelle levering, geen bezorgkosten, zelfs niet op samples van 2 euro, kortom: top!
 
Ik ga binnenkort weer eens ergens een bestelling plaatsen.

Beste prijs/kwaliteit? Denkbeter nog steeds?
 
Ik ga binnenkort weer eens ergens een bestelling plaatsen.

Beste prijs/kwaliteit? Denkbeter nog steeds?

Ja denk het wel ja. Prijzen/kwaliteit van zuiverbewustzijn liggen ongeveer op hetzelfde niveau als dat van denkbeter, maar mijn voorkeur gaat toch naar denkbeter uit. Die hebben ook een groter assortiment, ze blijven producten toevoegen
 
Ik ga binnenkort weer eens ergens een bestelling plaatsen.

Beste prijs/kwaliteit? Denkbeter nog steeds?

Moeilijk te zeggen. Nu je bij denkbeter.nl voor verzendkosten betaald (alleen bij bestellingen onder de 50 euro). Zou zeggen dat het nu ongeveer gelijk loopt, mits een bestelling van onder de 50 euro.

Zou het voor de zekerheid nog even checken.
 
Ik zag laatst ook een blog over nootropics. Ze zeggen ook nootropica te verkopen.
Staat wel wat info over nootropics er over. Maar verder geen product aanbod gezien van hunzelf. Misschien komt dat nog
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een aantal goede ervaringen met [Link niet meer beschikbaar]
doe er uw voordeel mee.
 
Iemand ervaring met nextvalley.nl?
 
wil ook wel weten, moest je iets bestellen, geef je dan een review?
jammer dat die aniracetam uitverkocht is

aniracetam heb ik geloof ik nog wel maar ligt er al wel een tijd
 
Iemand next valley al geprobeerd?
 
Iemand next valley al geprobeerd?
heb er net een account aangemaakt, ik overweeg om er iets te halen mits ik toch wat ervaringen met de site vind
 
heb er net een account aangemaakt, ik overweeg om er iets te halen mits ik toch wat ervaringen met de site vind

keep me updated
 
Alpha gpc nog wel te krijgen in nederland?
 
Ik verkoop ze nu zowat allemaal, stock binnen, post later nog wal een prijslist.
 
Ik heb ergens uit australie besteld 70euro shipping cost hopen of het aan komt.en dan kom je nootropics.eu tegen waar je het allemaal goedkoper en sneller kan krijgen.
Wil je betalen.Kom je er achter dat dit met bitcoins moet?? moet ik me hier weer in verdiepen zucht.
Iemand die me binnen 3 dagen wat testers kan regelen racetams/phenibut/leuke choline tegen leuke vergoeding ben ik zeer dankbaar.
Heb meer van de helft van mijn noodgedwongen vakantie erop en niks productiefs kunnen doen.Als ik zo weer aan de slag moet na de vakantie
draai ik af en doctors met hun onderzoeken laten me ook weer weken wachten op en uitslag.
Ik zou graag nu binnen mijn laatste 10 dagen vakantie nog wat dingen willen doen om niet uiteindelijk weer ziek te worden.
Ik kan me niet focussen.
 
Ik heb ergens uit australie besteld 70euro shipping cost hopen of het aan komt.en dan kom je nootropics.eu tegen waar je het allemaal goedkoper en sneller kan krijgen.
Wil je betalen.Kom je er achter dat dit met bitcoins moet?? moet ik me hier weer in verdiepen zucht.
Iemand die me binnen 3 dagen wat testers kan regelen racetams/phenibut/leuke choline tegen leuke vergoeding ben ik zeer dankbaar.
Heb meer van de helft van mijn noodgedwongen vakantie erop en niks productiefs kunnen doen.Als ik zo weer aan de slag moet na de vakantie
draai ik af en doctors met hun onderzoeken laten me ook weer weken wachten op en uitslag.
Ik zou graag nu binnen mijn laatste 10 dagen vakantie nog wat dingen willen doen om niet uiteindelijk weer ziek te worden.
Ik kan me niet focussen.
Ik kan me niet focussen op jouw bericht.
 
ook even adrafinil van nextvalley besteld, later flmodafinil van nootropics.eu, is nu niet binnen.
 
Back
Naar boven