MuscleMeat

Waar vind ik een leverage attachement voor een powercage

Blend

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m92
Hallo,

Ik vroeg mij af waar er zo een attachement te krijgen valt dat aan de zijkant (of voorkant) van een powercage kan worden gemonteerd waarmee je dan leverage squats kan doen, of viking press, shoulder press, zoiets

Heb dat eens gezien bij iemand dat dat zelf had gemaakt (op 2dehands.be) maar ben zelf niet zo een handige harry

lijkt een beetje op dit,

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cQMIDtMRjFM#!

ook dit lijkt er zo wat op maar dat is voor specifiek aan dat bepaald apparaat, niet aan een powercage
http://incredibody.com/fitness-and-...tachments/powerlift-leverage-squat-lsa50.html

groet

Ben het niet tegengekomen.
Ik heb wel een oerdegelijke multipress in hoogte verstelbaar waar ik weinig mee doe en op het zelfde neerkomt als jou voorbeelden die je mag overnemen. Hier heb ik ook lang voor moeten zoeken, maar gebruik hem toch niet zo veel.

Ik heb wel een oerdegelijke multipress in hoogte verstelbaar waar ik weinig mee doe en op het zelfde neerkomt als jou voorbeelden die je mag overnemen. Hier heb ik ook lang voor moeten zoeken, maar gebruik hem toch niet zo veel.
Is dit de Powertec multipress? Kan je me misschien een foto en richtprijs via PM sturen?

Misschien een mailtje sturen naar Henk: www.powercage.nl.
Het zal wel niet evident zijn om dat te maken, aangezien jouw Rack hoogstwaarschijnlijk niet van hem komt en hij daardoor de juist specificaties niet weet, maar ik denk wel dat het mogelijk is.

Is dit de Powertec multipress? Kan je me misschien een foto en richtprijs via PM sturen?

Ook hier interesse, graag foto`(s) en prijs

Op deze foto zie je mijn multipress staan naast de bokszak.
hoogte verstelbaar,alle press oefeningen en shrugs mogelijk. 70kg steekgewicht. Verder plate loaded via schijven bovenop te leggen of aan de lange handgrepen te hangen. dus kan heel wat op.
Is demonteerbaar dus makkelijk mee te nemen.

Prijs is 200 euro. Heb er zelf meer voor betaald.

IMG_0559.jpg

Op deze foto zie je mijn multipress staan naast de bokszak.
hoogte verstelbaar,alle press oefeningen en shrugs mogelijk. 70kg steekgewicht. Verder plate loaded via schijven bovenop te leggen of aan de lange handgrepen te hangen. dus kan heel wat op.
Is demonteerbaar dus makkelijk mee te nemen.

Prijs is 200 euro. Heb er zelf meer voor betaald.

IMG_0559.jpg
Bedankt voor de foto. Niet meteen waar ik naar op zoek ben, maar misschien wel een ideaal alternatief voor Blend.

Terug
Naar boven