Fitness Seller

waarom 15000 calorieen?

net 2k kcal aan junk op, ga zo kotsen tijdens het squatten:roflol:

Einde van video is wel goed +20lb :) Waren zitten al die topicstarters die beweren dat ze mogen eten wat ze willen en nergens van aankomen.

Ik bedoel daar mee dat het makkelijk in te nemen calorieen zijn. Het heeft geen goede toegevoegde waarde voor je training. Hele dag chocola eten, wafels, ijsjes etc.
Ik eet elke dag minstens 50% van mijn voeding 'junkfood' (geen frituur) en maak meer progressie dan wie dan ook om mij heen hoor, en mijn krachtstats zijn ook gewoon prima, train bijna altijd 2 uurtjes en mijn bloedwaardes zijn piekfijn in orde.
Ik zie het probleem niet zo?
Zolang je gewoon de hoeveelheden eet die je nodig hebt en ergens je vitaminen en mineralen vandaan haalt, dan maakt het echt geen kut uit wat de naam van je eten is.

Same here Yannick, al dat nutteloze heen en weer geroep altijd in de voedingssectie, miljoenen jaren evolutie, druk maken om iedere gram/vezel/macro/micro/whatever (omdat men niet zou groeien)... logic :roflol:

Ik heb de video ook gezien en hij deed dit volgens mij puur om het vetter worden hij wilt een serie opzetten hoe je van fat naar shredded gaat t maakte m dus geen kloot uit dat t allemaal junk was als ie maar wat fatter werd om de serie te beginnen

Ik eet elke dag minstens 50% van mijn voeding 'junkfood' (geen frituur) en maak meer progressie dan wie dan ook om mij heen hoor, en mijn krachtstats zijn ook gewoon prima, train bijna altijd 2 uurtjes en mijn bloedwaardes zijn piekfijn in orde.
Ik zie het probleem niet zo?
Zolang je gewoon de hoeveelheden eet die je nodig hebt en ergens je vitaminen en mineralen vandaan haalt, dan maakt het echt geen kut uit wat de naam van je eten is.
Je bent niet natty toch ? Dat scheelt ook wel behoorlijk denk ik...

Terug
Naar boven