Jij niet dan? Ik krijg nog steeds ieder jaar wat orals in me sok bij de openhaard gedrukt hoor.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hja, oldschool vs newschool! elk zijn mening hé!
serge oliva :
then, after watching lifters I used to trounce start passing me by, I did a 6-week cycle of Dianabol. The first 3 weeks, I used 10 mg. a day. The second 3 weeks I used 15 mg. per day. My bench press moved to from 420 to 460 lbs. in that six-week period.no pct.
My body weight increased 5-10 lbs. I stayed off the drugs for 7 weeks and then I began a second cycle that lasted 7 weeks. The first 4 weeks, I used 15 mg. a day and the last 3 weeks I used 25 mg. a day. My bench press leapt from 460 to 500 pounds. My weight was up another 10 lbs. On two short cycles, I went from 420 to 500 lbs. I could identify no side effects except being in a much better mood, having more energy, transient liver enzyme changes, bigger armpit stretch marks, better recovery and growing out of my shirts.

denk je nou echt dat die doseringen gebruikten van 10-20mg dbol? 
Mijn gok: een koppel met elk een eigen account op dutchBB en 1 gedeelde computer.Jij niet alleen.
Dubbele nickname misschien en met de verkeerde gereageerd.![]()
Mijn gok: een koppel met elk een eigen account op dutchBB en 1 gedeelde computer.

500 test en 400 deca vind ik voor de meeste kuurders al te veel. Heb inmiddels ook wel honderden kuurders gezien zo wel in real life als op internet en kan nog geen 10 op me handen tellen die echt een fysiek hebben waarvoor het allemaal waard was (buiten wedstrijden gezien om dan). Dan nog te zwijgen over de groep die over 1 gram aas per week neemt.
Akkoord..
Maar tegenwoordig zijn de spullen zo gefaked of zo onder-gedosseerd dat er zogezegd meer moet genomen worden
80% van dit forum test zijn bloedwaardes toch niet of heeft nog nooit zn producten laten testen
wtf.... zit me wijf nou gewoon op DBB te posten....

Sins ik 30mg winny neem maak ik de gains van m'n leven!