SvenGTI
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Vaak komt de haat/vooroordelen uit onwetendheid denk ik.
Zo ken ik veel mensen die zich 3x per week helemaal kapot zuipen. En die vinden dan iemand die nooit drinkt maar 2x per jaar drugs gebruikt op een feestje gelijk een junk die zijn leven kapot helpt...
Veel mensen denken dat, zolang het legaal is, is het niet slecht voor de gezondheid. Ook al maar je er misbruik (alcohol) van.
En iets wat illegaal is, vinden ze bij voorbaat al slecht voor je...
Zo ken ik veel mensen die zich 3x per week helemaal kapot zuipen. En die vinden dan iemand die nooit drinkt maar 2x per jaar drugs gebruikt op een feestje gelijk een junk die zijn leven kapot helpt...
Veel mensen denken dat, zolang het legaal is, is het niet slecht voor de gezondheid. Ook al maar je er misbruik (alcohol) van.
En iets wat illegaal is, vinden ze bij voorbaat al slecht voor je...

Op verjaardagen of andere gelegenheden vragen ze wel es naar het trainen en ik voel dan meestal ook wel waar men naar toe wil, dus ik begin dan gelijk over wat anders te praten. Met een leek praat ik niet over mn sport en hobby. Ze snappen het niet, willen het niet snappen en vaak uit pure afgunst zoeken ze iets om je te kunnen afzeiken, dus geef ze die gelegenheid ook niet. Maar dat is hoe ik ermee omga.