MuscleMeat

Waarom is PCT ON?

natuurlijk speelt dat wel mee. Maar kan zeggen dat alles aanzienlijk groter aan het worden is,dus het werkt goed die power PCT

Ja als het goed gaat dan in augustus of september starten. Moet dan weer poosje naar Thailand en sjinah,dus dat komt dan mooi uit. Ff bij de thaise locale medicijnman int dorpje op bezoek

Ja als het goed gaat dan in augustus of september starten. Moet dan weer poosje naar Thailand en sjinah,dus dat komt dan mooi uit. Ff bij de thaise locale medicijnman int dorpje op bezoek

hoelang ben je van plan te hrt'en ? m.a.w. waneer begint je volgende kuur ?

ga alleen nog maar HRT/TRT doen. Geen gear verder meer voor mij

problemen met je gezondheid gekregen kriel ?

Waarom doe je eigk pct als je toch hrt gaat doen??
Voor de lever waardes etc?

nee maar te sterke atrofie van mijn nootjes. Wil wel normaal kunnen functioneren.
Vandaar dat eerst alles ok moet zijn,dan begin ik pas. Zit momenteel op Keto,heb nix nodig imo.

Mag geen caf,geen aspartaam,kan niet tegen clen,dus blijft weinig over.

DNP?
Keto zuigt. Dat sloopt je. 2000cal ongeveer?

Nee never DNP voor mij.

Keto is prima,erg vermoeiend idd,maar voel me al beter dan 8 dagen geleden. Erg belangrijk dat je calcium en magnesium bijvoegd als sup. Ben toch zomaar ff 3 kg kwijt

Nee never DNP voor mij.

Keto is prima,erg vermoeiend idd,maar voel me al beter dan 8 dagen geleden. Erg belangrijk dat je calcium en magnesium bijvoegd als sup. Ben toch zomaar ff 3 kg kwijt

in je PCT op dieet ? , hhmmm rare dingen doe jij wel afentoe ....
wil je zo snel mogelijk van je gedrocht fysiek af ?. :D

Ben allang klaar met pct kerel,dus nu ff lekker cutten

• Topic Starter Topic Starter
Allright, dus kort samengevat.

'On' zijn is vanaf het moment dat je je eerste oral neemt of inject zet tot en met je laatste tab van je nakuur.

Dus 'on' zijn is niet enkel en alleen maar de periode dat er een hoge dosis testosteron in je lichaam rondcirculeert, het heeft echter nog een staartje.

Terug
Naar boven