MuscleMeat

Waarom je benen moet trainen

Ze lopen achter ja maar dat ie ze niet traint lijkt me wat overdreven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gast houdt overigens wel van een shotje synthol hier en daar.

• Topic Starter Topic Starter
In dit filmpje komen ze in ieder geval heeeeeeeel erg klein uit dan. Mja, vind het wel een grappig zicht.

Je moet benen trainen omdat mensen je anders niet cool vinden op dbb, dan ben je niet "hardcore" genoeg en strijk je dus minder karma op.

In dit filmpje accentueren die benen de armen juist heel goed. Die kerel is gewoon slim.

Zo ziet een doebe bij mij op de sportschool er ook uit, ziet er niet uit!

Je moet benen trainen omdat mensen je anders niet cool vinden op dbb, dan ben je niet "hardcore" genoeg en strijk je dus minder karma op.

In dit filmpje accentueren die benen de armen juist heel goed. Die kerel is gewoon slim.

IMO ben je gewoon geen bodybuilder als je je poten niet traint, maar een breezah, of zogeheten upperbodybuilder... als zo'n gast over drassige grond loopt zakt ie zo tot zijn middel in de rotzooi
Als je door over macht niet kan trainen (blessures) is het een ander verhaal..

simpele reden: proportie bovenlichaam - onderlichaam = verschil oogt niet.
Punt.

wat is er mis met die vent zijn benen??
kijk maar eens naar andere filmpjes van hem....
scheelt er iets met je ogen mss??

• Topic Starter Topic Starter
wat is er mis met die vent zijn benen??
kijk maar eens naar andere filmpjes van hem....
scheelt er iets met je ogen mss??

Ik vind ze er als tandenstokers uitzien op dat filmpje

Uiteindelijk valt het nog mee als ik andere filmpjes bekijk, maar het is toch uit proportie...

in dat filmpje lopen ze flink achter

Denk eerder respect for hard work in real life.

Karma zegt hier niets, is een strategisch toevoegingsspelletje tussen een aantal. om maar een zo hoog mogelijk cijfer achter hun naam te krijgen.

Terug
Naar boven