AndroidHealthClinic

Waarom kwark?

+ 1

En wat is dat voor gezeik met kwark, dat het vies is.
er zijn tal manieren te bedenken waardoor het superlekker word en het gewoon een volwaardig toetje is!

- kwark + zoetstof + jam
-kwark + zoetstof + vruichtjes uit blik
-kwark + whey (met smaak)
-kwark + zoetstof + whey (als je het nog te zuur vind)
-kwark + siroop
-kwark + (echt vers) fruit

mijn favo is kwark + jam + protein80 (of whey) (ultimate dessert :P vanille aarbei smaak haha )

???

wat dacht je van:

-kwark

Leer het eten. Je gaat er op den duur vanzelf van houden:heart::meal:

Probeer veel verschillende merken, want de ene kwark is de ander niet.

Ik wil melk gaan drinken i.p.v. kwark want ik krijg het echt -niet- weg.Ook niet als ik er iets doorheen gooi. Ik begrijp dat melk vetter zou moeten zijn maar in magere melk zit geen vet. Ideaal alternatief om te drinken voor het slapen gaan?

Of is magere melk teveel "bewerkt" (zoals http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/slechte-goede-voeding-onderscheid-113259/ waarschuwde?) en kan beter halfvolle gedronken worden? Ik zoek een alternatief voor kwark en vind het niet erg als ik daar iets voor moet inleveren (meer vet inname). De kwark begint me op te breken.

jij eet zeker magere Franse kwa(r)k, die is niet te vreten..

gewoon een andere kwark uitkiezen met veel eiwitten, beetje koolhydraten en geen of extreem weinig vet..

Gebruik de zoekfunctie voortaan even (y)
En zout???

haha de kwark topics staan nummer 1 hier als meest geopende, maar goed magere kwark met een banaan en een kiwi in de blender en vreten jij!

3,6 gram eiwitten per 100gram dat is met vruchten er in!
Ik heb altijd Biogarde Magere Kwark van de AH, bevat 10gram eiwit per 100 gram
Die van de Aldi bevat 10,31gram eiwit per 100 gram

1. Waarom is het goed om 30 min voor het slapen een bakje kwark van 500 gram te eten?

Kwark is om het maar makkelijk uit te leggen een complexe eiwit wat langzaam opgenomen wordt wat dus in je slaap van dienst komt , En je weet in je slaapt groei je daarom is het ook erg belangrijk om ''langzame'' eiwitten op te nemen om maximaal in je slaap te groeien

2. 100 gram zit 3.6 eiwitten in dacht it. das ongeveer even veel als in 100 ml Melk. waarom zou je dan niet 2 volle glazen melk kunnen drinken 30 min voor het slapen ?

Kwark heeft een iets andere samenstelling dan melk daarom is het Vast en melk een vloeistof als je een kwark met 3.6 per 100 gram eiwitten hebt heb je helaas een slechte te pakken jij hebt waarschijnlijk een kwark met een smaakje ofzo hier zitten veel suikers in en in verhouding een laag gehalte van eiwitten. je kunt dus het beste een naturel kwark pakken, de kwark van de Lidl is wel goed en van de Aldi hier zit 12.3 per 100 gram (Magere kwark ) eiwitten in.

3. Is kwark ook goed om te eten, als je in de cut zit ?

Natuurlijk, kwark heeft een laag percentage vet en veel eiwitten wat je lichaam nodig heeft in de cut. En neem ALTIJD de Magere kwark dit heeft een nog lager vet percentage.

4. Is het slecht om een beetje zout over je kwark heen te strooien ?
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit lekker zou smaken, en dan nog waarom zou je het doen... pak i.p.v zout kaneel ?
Kaneel zorgt dat het eiwitt en glucose beter worden opgenomen in je spieren. Kaneel (eigenlijk de methylhydroxy-chalcon-polymeren in kaneel) verhoogt de gevoeligheid voor insuline. Het smaakt tevens ook lekker

Ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd.

Succes met trainen.

1. Waarom is het goed om 30 min voor het slapen een bakje kwark van 500 gram te eten?

Kwark is om het maar makkelijk uit te leggen een complexe eiwit wat langzaam opgenomen wordt wat dus in je slaap van dienst komt , En je weet in je slaapt groei je daarom is het ook erg belangrijk om ''langzame'' eiwitten op te nemen om maximaal in je slaap te groeien

2. 100 gram zit 3.6 eiwitten in dacht it. das ongeveer even veel als in 100 ml Melk. waarom zou je dan niet 2 volle glazen melk kunnen drinken 30 min voor het slapen ?

Kwark heeft een iets andere samenstelling dan melk daarom is het Vast en melk een vloeistof als je een kwark met 3.6 per 100 gram eiwitten hebt heb je helaas een slechte te pakken jij hebt waarschijnlijk een kwark met een smaakje ofzo hier zitten veel suikers in en in verhouding een laag gehalte van eiwitten. je kunt dus het beste een naturel kwark pakken, de kwark van de Lidl is wel goed en van de Aldi hier zit 12.3 per 100 gram (Magere kwark ) eiwitten in.

3. Is kwark ook goed om te eten, als je in de cut zit ?

Natuurlijk, kwark heeft een laag percentage vet en veel eiwitten wat je lichaam nodig heeft in de cut. En neem ALTIJD de Magere kwark dit heeft een nog lager vet percentage.

4. Is het slecht om een beetje zout over je kwark heen te strooien ?
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit lekker zou smaken, en dan nog waarom zou je het doen... pak i.p.v zout kaneel ?
Kaneel zorgt dat het eiwitt en glucose beter worden opgenomen in je spieren. Kaneel (eigenlijk de methylhydroxy-chalcon-polymeren in kaneel) verhoogt de gevoeligheid voor insuline. Het smaakt tevens ook lekker

Ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd.

Succes met trainen.

kijk, das nog eens een review.. dank je wel, hier kan ik wat mee :)

karma volgt..

man man man, waarom doe jij de moeite om dat te typen :P als die dude 2 woorden bij de zoekfunctie intypt krijgt ie hetzelfde :P

je geeft een man geen vis maar een hengel!

als BB eet je functioneel en niet lekker, met dergelijke ingesteldheid geraak je er niet man.

Mee eens, Kwark is een van de belangrijkste substanties van het eet patroon.
Niemand kan er echt van genieten je went eraan probeer er gewoon het een en ander mee doe er wat fruit in, gooi wat kaneel erin enz.

Niet zeiken maar vreten, je lijkt me moeder wel die over alle kleine dingen zeikt !

ik gooi er helemaal nix doorheen, ik vind het zelfs lekker, die magere is zuurder als die volle kwark de volle kwark smaakt een beetje naar slagroom ;) maar je raakt er inderdaad gewend aan, in het begin kreeg ik t ook nauwelijks naar binnen

hart voor de zaak hebben.. ff slikken en weer doorgaan :P

hoeveel van die dingen eten jullie eigenlijk per dag?

Waarom niet ?....

Omdat het lekker is en veel eiwitten bevat en no fat.

Terug
Naar boven