boksertje
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik krijg hier trek van en weet al wat ik op m'n aanstaande junkdag ga eten!!!
qp'tje en kipnuggets zitten weer in de euroknallers![]()
Die tripple whopper + Large Milkshake + 9 Kipnuggets bij de Burger King waren heerlijk gister.

Je hebt helemaal geen duur restaurant nodig om heel wat betere junkfood te krijgen dan bij de MacDonalds.
Een voorbeeld is "de Burgermeester" bij de Albert Cuyp in Amsterdam, waar ik laatst voor het eerst at: http://www.burgermeester.eu/
De verschillende burgers waren er echt superlekker, persoonlijk de beste die ik ooit had gegeten. Beter nog dan 'een van de beste burgers' die ik in New York had. Tevens is alles er biologisch en wordt alles, inclusief de sauzen, er zelf gemaakt.
Bestel je hier een hamburger dan krijg je een zeer dik groot stuk sappig rundvlees, een vers ietwat knapperig broodje, goede saus, knapperige en frisse sla/tomaat en smaakvolle gegrilde ui. Zo'n burger is dan wel mooi twee keer zo groot als bijvoorbeeld zo'n kleffige BigMac. Het is zo'n wereld van verschil.
De Milkshakes maken ze er zelf gewoon van roomijs, volle melk, room, etc. Ook de patat is er (niet zo moeilijk als je het mij vraagt) vele malen beter dan bij de Mac. Voor echt goede patat kan je overigens sowieso op veel plaatsen terecht.
Natuurlijk betaal je bij zo'n 'betere junkfood'-zaak er meer voor: ongeveer het dubbele. Je hebt dan wel veel lekkerder eten waarbij je tevens ook kunt zien waar al het vlees vandaan komt.
Overigens vind ik de Macdonalds nog meevallen t.o.v. de Burger King. Hier heb ik vrijwel alleen maar slechte ervaringen mee. Serieus 50 % van de keren dat ik er kom krijg ik er oubakken brood. De Milkshakes zijn volkomen smakeloos en veel burgers zien er viezig en kleffig uit, met een zeer weeige smaak. Ik kom er dan ook zelden, een paar keer per jaar misschien.

Deze is volgens mij ook niet slecht. Moet er maar eens gaan eten. http://www.burger-bar.nl/
Nogmaals, wie eet er IRL zoals hij daar deed? Niemand dus. Waarde van die docu dus? 0.0. Nu ja, als amusement heeft het misschien nog wel een waarde, hoewel ik het eigenlijk niet zo boeiend kijken vond.Ben ik het niet mee eens. Natuurlijk heeft die vent van overdrijven zijn vak gemaakt. Maar wat hij wel bereikt heeft is dat mensen er zich bewuster van zijn wat voor troep ze eten, dat McDonalds puur op kinderen gerichte marketing truucs hanteert en dat je ziek wordt van eenzijdig eten.
Het is toch echt wel zo hoor dat je op den duur futloos en impotent etc. wordt van zulke vetrijke dieten.