Fitness Seller

Waarom weer die pijn

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
Ik heb sinds vorige week denk teveel getraint na twee weken vakantie en heel erg last van me schouders gehad dit is na paar dagen weer weg gegaan.

Maar nu heb ik maandag en dinsdag borst en rug gedaan wel op laag gewicht vanwege me rug van vorige week, gister ( dus woensdag) nergens last van gehad en ook niet getraint maar nu word ik vandaag wakker en die pijn in me rug is weer terug en trekt door heel me rug schouders en achterhoofd hierdoor voel me zwaar sloom en kan slecht concentreren gvd waar ligt dit aan? Volgende week me rug niet trainen ofzo?

Ik heb sinds vorige week denk teveel getraint na twee weken vakantie en heel erg last van me schouders gehad dit is na paar dagen weer weg gegaan.

Maar nu heb ik maandag en dinsdag borst en rug gedaan wel op laag gewicht vanwege me rug van vorige week, gister ( dus woensdag) nergens last van gehad en ook niet getraint maar nu word ik vandaag wakker en die pijn in me rug is weer terug en trekt door heel me rug schouders en achterhoofd hierdoor voel me zwaar sloom en kan slecht concentreren gvd waar ligt dit aan? Volgende week me rug niet trainen ofzo?

ik denk dat je eerst maar eens aan je uitvoering moet gaan denken, niet naïef gaan zijn nu en zeggen "ik doe de uitvoering wel goed" want als dat zo was dan had je niet zo erg last van je rug gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Me uitvoering vorige week van rack pull was matig met teveel gewicht na die twee weken rust daardoor had toen, maar deze week voor me rug drie simpele oefeningen gedaan met laag gewicht waarbij techniek gewoon echt goed is dat is zeker. Aan bench press zal ook niet liggen. Misschien dat nog blesseerd is van vorige week?

Maar wat kan nu best doen voorlopig minder trainen effe rust of ?

Me uitvoering vorige week van rack pull was matig met teveel gewicht na die twee weken rust daardoor had toen, maar deze week voor me rug drie simpele oefeningen gedaan met laag gewicht waarbij techniek gewoon echt goed is dat is zeker. Aan bench press zal ook niet liggen. Misschien dat nog blesseerd is van vorige week?

Maar wat kan nu best doen voorlopig minder trainen effe rust of ?

ik heb zelf nooit echt erge last gehad.
vorige week heb ik wel met schouders me rug een beetje te veel belast, weet niet hoe de oefening precies heet maar het zal iets zijn van seated reverse fly's, idunno.

goed ik heb dus die rugdag erna niet gedeadlift en goed gelet op de uitvoering. misschien is je rug wel een zwakke plek.

als je hier vaker last van hebt zou ik sowieso overwegen om een keer een dokter/fysiotherapeut op te zoeken, heb je hier eigenlijk nooit last van dan zou ik gewoon je onderrug een week of langer niet belasten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me ook gewoon zo vermoeid en kapot nu echt ... Maar me rug trainen laat ik eerste twee weken wel effe zitten en dan kijk wel hoe het gaat en voor de rest probeer ik wel alles te trainen maar dat kijk dan wel hoe bevalt. In ieder geval op deze manier werkt niet meer en ik weet dat wel zwakke schouders / rug door keer geblesseerd maja wat kan eraan doen..

Terug
Naar boven