XXL Nutrition

Onderrug pijn

Bezoekers in dit topic

Ik ben een vent van 114 kg bij minder dan 12% vet en ben laatst door m'n rug gegaan toen ik een lepel van de grond wilde oprapen :) 10 dagen plat gelegen. Gewicht zegt niks.

Voor TS : gewoon rust houden. Je squat 30 kg dus erg veel gains zijn er nog niet te verliezen. Blijf wel bewegen maar laat de sportschool en voetbal ff links liggen.
Dus trainen in sportschool maar dan bij deadlifts en squats geen gewicht of veel minder gewicht ook niet goed? Of een deload week Of gewoon effe een week totale rust van de sportschool
 
Dus trainen in sportschool maar dan bij deadlifts en squats geen gewicht of veel minder gewicht ook niet goed? Of een deload week Of gewoon effe een week totale rust van de sportschool
Je geeft al aan 2x door je rug te zijn gegaan in de gym nu. Denk je dat 't slim is om stug door te gaan?
 
Je geeft al aan 2x door je rug te zijn gegaan in de gym nu. Denk je dat 't slim is om stug door te gaan?
Nee eigenlijk niet, dus gewoon een hele week rust houden? En moet ik dan m’n eetschema ook veranderen dat ik iets minder eet zodat ik op m’n maintain blijf of gewoon hetzelfde eten zoals nu? (Zit in een bulk)
 
Vooral als ik een beweging naar zijkant maak of voorover buk, maar ook wanneer ik gezeten heb
Als als je wakker wordt of een tijd hebt gezeten, is die beweging naar de zijkant het meest pijnlijk?
 
Nee eigenlijk niet, dus gewoon een hele week rust houden? En moet ik dan m’n eetschema ook veranderen dat ik iets minder eet zodat ik op m’n maintain blijf of gewoon hetzelfde eten zoals nu? (Zit in een bulk)
Rust tot de pijn voorbij is. Zoals gezegd wel blijven lopen en doen maar niet teveel druk erop leggen. Dus ook niet eigenwijs toch Overhead presses gaan doen of iets. Eten gewoon zo laten.
 
Als als je wakker wordt of een tijd hebt gezeten, is die beweging naar de zijkant het meest pijnlijk?
Eigenlijk beide als ik wakker wordt en lang heb gezeten. Vooral nu aan de zijkant van m’n onderrug ja, maar ook als ik lang gezeten heb dat ik dan veel last heb van m’n bilspier
 
Google eens op Piriformis !
 
Ik had af en toe al vaker last van plotselinge stekende pijn in m’n gehele onderrug die na paar seconden al helemaal weg was als ik zat op school. Misschien was het toen al niet helemaal goed
 
Dus ik moet voor de hele week met de rust in m’n bulk (3200-3300) blijven?
 
Eigenlijk beide als ik wakker wordt en lang heb gezeten. Vooral nu aan de zijkant van m’n onderrug ja, maar ook als ik lang gezeten heb dat ik dan veel last heb van m’n bilspier
Das alleen maar goed, teken dat t in de spier zit en niet iets naars. Zou gewoon rustig wat cardio doen, beetje laten doorbloeden. Mocht ie wel kracht doen, dan gewoon heel goed opwarmen.
 
Das alleen maar goed, teken dat t in de spier zit en niet iets naars. Zou gewoon rustig wat cardio doen, beetje laten doorbloeden. Mocht ie wel kracht doen, dan gewoon heel goed opwarmen.
Oké top dankjewel💪🏻
 
En als ik weer ga trainen als het weg is, dan moet ik met minder gewicht en minder sets bij m’n oefeningen doen toch?
 
En als ik weer ga trainen als het weg is, dan moet ik met minder gewicht en minder sets bij m’n oefeningen doen toch?
De eerste week dat ik weer train dan
 
Mooi topic van hoe moeilijk kunnen we het maken dat TS een keer met slechte houding heeft gesquat en al meteen praat men alsof ie dit weekend niet meer gaat halen 😃
 
Back
Naar boven