Fitness Seller

Waarom wordt ik niet breder?

Bezoekers in dit topic

Bedankt iedereen voor jullie reactie’s en tips, ik heb hier erg veel aan.
Ik ga alles nog even zorgvuldig doornemen en voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik moet gaan veranderen en hoe ik dit ga doen. Met jullie adviezen gaat dit zeker lukken;)
Ohja, misschien ook handig om even belangrijke sticky’s door te lezen...
Ik vind het ook altijd boeiend als beginners een log bijhouden. Op die manier kan je ook gerichter advies ontvangen over je trainingen en voeding. Leer je veel van.
Ik zou je volgen iig!

Succes
 
Ik vind het ook altijd boeiend als beginners een log bijhouden. Op die manier kan je ook gerichter advies ontvangen over je trainingen en voeding. Leer je veel van.
Ik zou je volgen iig!

Succes

Misschien wel leuk en handig om te doen inderdaad...:rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: LM
TS heeft en eetstoornis gehad. Dit soort tips gaan doorgaans niet werken of werken averechts.
Zou kunnen. Er zijn echter ontelbare stoornissen. Ik voorzie, en ga hierbij gemakshalve uit van algemeenheden, een grotere valkuil in alles afwegen en berekenen bij iemand die al gevoelig is voor dergelijke controlemechanismen. Genoeg mensen met een (ex) eetstoornis die een hele ochtend nodig hadden/ hebben om boodschappen te doen - juist omdat alles afgewogen en nogmaals bekeken moet worden. Weten doorgaans meer E-nummers dan telefoonnummers uit het hoofd. Geen genoegen kunnen nemen met een variant want de hele dag bestaat uit controle en dezelfde structuur. Neem zo iemand die wilt aankomen en feitelijk dus moet leren om controle los te laten (minder perfectionistisch) en leer hem of haar hier vervolgens opnieuw aan alles te berekenen. Wie weet is TS daar wel bij gebaat, wellicht ook niet. Het is goed dat TS verschillende tips heeft gekregen zodat hij zelf kan kiezen.
 
Back
Naar boven