XXL Nutrition

waarop letten bij abo payserver?

seetjetoebak

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Nu in belgie de down-en uploadlimieten omhoog gegaan zijn wil en kan ik af en toe eens een filmke afhalen.
Denk dat de gemakkelijkste en meest betrouwbare manier via een payserver is.
Waarop moet ik letten, behalve de prijs, vooraleer ik een abonnement bij zo'n payserver aanga?

Retentietijd vooral, als je echt annoniem wil zijn de optie SSL connectie. Neem vooral een paar verschillende proefabonnementen. Ik heb trouwens xsnews.nl een basicversie omdat mijn internet toch maar 850 kb/s haalt. Heb geen idee eigenlijk of je een .nl payserver in Belgie gebruiken kan.

Laatst bewerkt:
als je als belg zijnde eweka kan nemen, gewoon eweka nemen.
das het enigste waar je op hoeft te letten :P
wie weet kan je nog wel een vriend ofso vinden die er ook gebruik van wil maken, kunnen jullie samen doen ermee (eweka heeft tot 50mbit download, met 8 connecties. 6.25 mbit per connectie)

Retentie tijd, ssl, bandbreedte, aantal connecties, soort abbo.
Zelf zit ik bij astraweb en betaal ik $25 voor 180 gb.
Die 180 gb haal ik mischien in 3 maanden en dan koop ik weer 180gb.
Omgerekend goed te betalen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, is PFcorner goed?

Zou ook [Link niet meer beschikbaar] eens proberen.Geen datalimiet, 2,50 per maand voor 50 mb/s. Alleen credit card als betaalmethode vanuit belgie,dat is spijtig.

ik gebruik hitnews...kan je ook 3 dagen gratis uit proberen

Retentie tijd, ssl, bandbreedte, aantal connecties, soort abbo.
Zelf zit ik bij astraweb en betaal ik $25 voor 180 gb.
Die 180 gb haal ik mischien in 3 maanden en dan koop ik weer 180gb.
Omgerekend goed te betalen dus.

25 dollar voor 180 gb? Al haal je Planet Earth (Blu-ray versie) ervanaf, dan ben je al 160 gb kwijt! Best prijzig geintje dat Astraweb..

Heb zelf altijd jarenlang Eweka gehad, maar vooral bij ouderere spots vind ik het tegenvallen.. (doel dan op spots die er 200+ dagen opstaan). Gebruik nu Giganews, iets van 18 euro per maand (ook geen datalimiet) en moet zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben. Zeer stabiel, zeer goede retentie, bijna allemaal complete bestanden, alleen wel duurder dan een payserver als Eweka natuurlijk. Heb het er zelf in ieder geval wel voor over!

Terug
Naar boven