AndroidHealthClinic

Waarschuwing voor extreem weer

Het zit nu allemal nog ver in het westen en in België als je kijkt op de satelliet. Nederland moet het dus nog krijgen. Hier waait het overigens al aardig stevig. Heb de ankertouwen al om het huis gespannen in ieder geval!

hehehe ik zit stevig in de bulk dus ik heb het huis maar me een touw aan mezelf vast gebonden :p we're not going anywhere :D

Het weer begint hier al wat om te slaan :angstig:

Ik moet hier echt naar lucht happen, ****ing benauwd.

Het heeft net maar liefst 18 seconden geregend. :D

Mmmm, hier in Groningen is het nog hartstikke benauwd en het regent niet, maar het wordt al wel steeds meer bewolkt.

zie wel. meestal komt t er toch niet van... maar altijd leuk een zware bui.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Mmmm, hier in Groningen is het nog hartstikke benauwd en het regent niet, maar het wordt al wel steeds meer bewolkt.

wat doe je in groningen? je woont toch in vlaanderen. Begint hier nu wel te sputteren en te donderen. plaatselijk buitje.. moet dr zo nog wel door...trainen.

temperatuur is ineens 7 graden gezakt binnen een half uur (utrecht) en het waait vlink nu. maarrrrrrrrrrr de zon schijnt gewoon nog. Het gaat zeker nog wel komen als ik naar alle weerkaarten en beelden kijk maar het gaat zeker niet meer zo heftig worden als die weer r**ards van het knmi gehoopt hadden.......

brrrrr wat een k*t weer nu

???
Stelletje heumeu bij KNMI

zie wel. meestal komt t er toch niet van... maar altijd leuk een zware bui.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

wat doe je in groningen? je woont toch in vlaanderen. Begint hier nu wel te sputteren en te donderen. plaatselijk buitje.. moet dr zo nog wel door...trainen.
Hehe, het begint nu in Groningen:D

Men vel begint aan men muis te plakken, alles is aan het smelten :angstig:

update: nog steeds t*ring benauwd en straks benen trainen damn

Relax, dan kan ik mooi m'n nieuwe aanwinsten bekijken. Voor m'n verjaardag Pulp Fiction, American Beauty, One Flew Over The Cuckoo's Nest en Band of Brothers gekregen dus ik vermaak me wel.

Outmoan jezus moeilijk he het weer voorspellen :rolleyes:
zo ken ik het ook, kan regenen of ook niet.. tot morgen....

Ze zeiden dat het weer snel kon omslaan. Misschien is het zo snel omgeslagen dat we het niet eens door hebben gehad... want als ik naar buiten kijk zie ik een lachend zonnetje met een lekker stevig briesje.

Hier in antwerpen begint het donker te worden, straks hier ook mss onweer

Terug
Naar boven