MuscleMeat

Wannaby's logje.

Wannaby

Cool Novice
Waardering
1
Hoi allemaal

het begon allemaal in de zomer toen me moeder zei dat ik echt iets aan sport moest doen. nou dat had ik snel gezien ik dacht meteen aan hardlopen en met dumbbells een beetje zwaaien. dat tot na de zomer gedaan zonder te weten wat ik aan het doen was. nu ben ik 3 maanden geleden gestart in een sportschool en hebben mensen me geholpen met een trainings schematje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik train op het moment maar 2 dagen in de week omdat ik niet anders kan..
in de toekomst wil ik wel 4 keer in de week gaan!

ik ben begonnen om 48 kg op 1.71/1.70 heb ik nog een foto van liggen.

nu heb ik dus 3 maanden flink getraind en flink gegeten en weeg nu 62 kilo op 1.72

zo sta ik er nu bij vandaag nog gemaakt.

slechte foto en slechte pose ik weet het

wat ik eet is:

7:00 - 2 boterhammen met pindakaas en een banaan en een whey shakje met melk.
9:50 - 2 boterhammen met pindakaas met een banaan

11:30 - 4 boterhammen met kipfilet

13:30 - 2 boterhammen met pindakaas

15:30 - 2 boterhammen met pindakaas.

17:00 - eten wat de pot schaft meestal 2 borden.

19:00 - 2 boterhammen met pindakaas

21:00 - whey shakje met melk.

meestal ga ik rond half 10 naar bed en dan slaap ik rond half 11 tot half 7

wat uiteindelijk me doel is door te bulken naar de 70 kg en dan proberen te gaan clean bulken in de zomer maar nog niet gaan cutten en dan pas volgend jaar zomer echt flink de cut erin gaan gooien!

ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven!
voor vragen ofzo pm me maar!

Flinke vooruitgang al. Paar tips van mijn kant:

- Probeer 's morgen naast je whey shake, een flink bord brinta of havermout te eten. De boterhammen komen anders je oren nog eens uit.

- Drink melk, om je boterhammen met pindakaas mee weg te spoelen.

- Half bakje kwark voor het slapen gaan.

- Mss wat cashewnote 's avonds.

- Als je 3 keer per week kan gaan trainen => rippetoe (of begin er al zeker mee om squat en deadlift toe te voegen, rustig aan focus op techniek eerst ;))

Anyhow je bent al goed bezig als je 14 kg aanzet op 3 maand tijd. ;) (geen schrik voor vet, gaat er zo weer af)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Flinke vooruitgang al. Paar tips van mijn kant:

- Probeer 's morgen naast je whey shake, een flink bord brinta of havermout te eten. De boterhammen komen anders je oren nog eens uit.

- Drink melk, om je boterhammen met pindakaas mee weg te spoelen.

- Half bakje kwark voor het slapen gaan.

- Mss wat cashewnote 's avonds.

- Als je 3 keer per week kan gaan trainen => rippetoe (of begin er al zeker mee om squat en deadlift toe te voegen, rustig aan focus op techniek eerst ;))

Anyhow je bent al goed bezig als je 14 kg aanzet op 3 maand tijd. ;) (geen schrik voor vet, gaat er zo weer af)

bedankt man maar ik doe ook al deadlift afentoe.
en melk drink ik ook nog best veel en die boterhammen lukt nog wel vind da brinta en havermout maar vieze shit:p

• Like
Waarderingen: kane
suc6 met je log.
misschien slim om er een 2 x per week fullbody training van te maken?

Succes! Aardig wat kg erbij al!
Als ik jou was (ik weet niet of je de mogelijkheid hebt) zou ik ook een wat stevigere lunch gebruiken.

Monster progressie al man ! Bij mij duurde het ongeveer 2x zo lang voor ik van 53 KG naar 60 KG ging. Ow en geen BB'er kan zonder brinta/havermout so get used to it :D. Suc6 kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag lekker weze trainen Borst-Triceps-Benen waren aan de beurt
ik ben nu helemaal kapot en me borst en triceps doen gewoon pijn van het trainen haha heerlijk!
nu lekker een wheyshakje naar binnen werken en dan lekker slapen

Terug
Naar boven