AndroidHealthClinic

wanne know the truth

Denniske

Novice
Waardering
0
Ik ga hier men vraag is neerzette, want ik hoor overal elke keer iets anders. Men doel is een beetje sneller aankomen in massa, maar als ik dan hoor praten over die middeltjes die je daarvoor moet gebruiken, anabolen etc... dan ben ik half dood na 1 kuur, volgens mijn dokter... Tast naart schijndt alle organen aan na een tijdje. Als dit waar zou zijn raak ik het niet aan en ga ik er proberen te geraken enkel met mijn creatine, mijn eiwitshake's en mijn dieet. Wat wel een tijdje gaat duren denk want ik ben nogal mager van gestalte. Train ondertusse al een klein half jaartje. Iemand comments? Dank bij voorbaad.

Ik weet niet hoe lang je trained. Maar het klinkt nog niet alsof je erg ervaren bent en erg lang trained. Imo moet je namelijk toch wel een aantal jaren trainen voordat je hieraan begint.

Wat deze doktor zegt is zeker overdreven, er zitten wat (ligt er ook aan wat je neemt natuurlijk) risico's aan ja, maar zo extreem is het ook weer niet.

Als ik jou was zou ik gewoon goed gaan clean bulken, en dan moet het helemaal goed komen.

AAS zijn schadelijk. Je kunt door er wijs mee om te gaan de gevaren beperken maar het blijft schadelijk.
Je zegt dat je een klein half jaartje traint en ik maak uit je post ook op dat je je voeding nog niet op orde hebt. Dit betekent dat je geen ondergrond hebt opgebouwd, en zonder goeie basis kun je je geld net zo goed in de sloot gooien. Eigenlijk kun je AAS het beste zien als hulpmiddel als je lichaam aan natuurlijke ontwikkeling aan zijn grens zit. Zover ben je nog lang niet.
Ga nog een poos goed knallen in de sportschool en dit keer met je voeding wel op orde. Moet jij eens zien hoe snel je groeien gaat ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hmz, ik heb wel een degelijk voedingsschema, waar ik op het moment soms nog wel problemen mee heb, maar beetje bij beetje begint dat te lukke, maja. Ik weet wat te doen nu, gene brol gebruiken. Thx.

Goede beslissing, probeer zo lang mogelijk zonder te trainen, zo kom je het verst!

Zo train je al een half jaar?
t*ring das lang je zult al wel een beetje op Arnold lijken niet?

Shit heb eens geduld leer eerst eens over voeding voordat je aan a.s gaat denken.
Zonder disipline zal je toch nooit wat bereiken.

Denniske zei:
Hmz, ik heb wel een degelijk voedingsschema, waar ik op het moment soms nog wel problemen mee heb, maar beetje bij beetje begint dat te lukke, maja. Ik weet wat te doen nu, gene brol gebruiken. Thx.

Heel verstandig jongen je hebt dat nog lang niet nodig en je kunt je geld beter aan eiwitten of gainers uitgeven.

Terug
Naar boven