MuscleMeat

Wanneer Anavar innemen?

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik wacht eerst nog even bloeduitslag of alle waarden okay zijn en welke anticonceptie ik er het beste naast kan slikken en im good to go.
Luisteren is moelijk he ? Enjoy je kaaklijn en baard

Ik herriner me nog altijd de dreig mail en pm die ik van big t kreeg vorige keer dat ik zei dat er dealers tussen de mods zaten hij ging mijn info en ip aan de politie doorgeven :roflol:

Hij verkocht toen tanktops etc maar toen wou hij zelf zijn info niet geven om het geld te storten daarna niets meer gehoord.

In dit topic ging het voor niemand uit eigen belang maar om te voorkomen dat ts misschien permanente schade oploopt.

Fake labtests worden ook nog steeds gepost uit eigen belang

Daar kan ik niets over zeggen omdat ik er geen weet van heb. Check pm (geen dreig pm, no worries).

De nieuwe interne regel bij de labtests is dat elke test die gepost wordt nagecheckt wordt bij de labs en iemand die valse tests post zal een ban krijgen.

Iemand bekend met die roidtests die je kunt bestellen via internet om te testen of je echte anavar hebt of dat het gewoon winstrol is?
Zijn die betrouwbaar?
Enigszins, maar ze vertellen je nagenoeg niets over de hoeveelheid die erin zit.

• Topic Starter Topic Starter
Luisteren is moelijk he ? Enjoy je kaaklijn en baard
Een baard en stevige kaaklijn krijg je echt niet zomaar van de 1 op andere dag.
Winstrol word ook door vrouwen gebruik met dossering 5mg - 10 mg per dag. Alleen is de kans op vermannelijking wel sterker dan bij anavar. Maar van de 1 op andere dag wakker worden met een flinke baard.. meh..

Winstrol word ook door vrouwen gebruik met dossering 5mg - 10 mg per dag. Alleen is de kans op vermannelijking wel sterker dan bij anavar. Maar van de 1 op andere dag wakker worden met een flinke baard.. meh..
Doe maar ik weet uit ervaring dat je geen var hebt :roflol:
Als je je had ingelezen wist je dat sarms al meer dan genoeg zijn voor jouw doel zonder onnodig risico te nemen.

Je staat sowieso nog vet genoeg om zonder aas te cutten en als je lager staat sarms of hulpmiddelen te gebruiken.

Niet van vandaag op morgen neen. Maar eens je bepaalde neveneffecten opmerkt kan het wel al te laat zijn.

Over het echt of nep zijn daar kan ik me niet over uitspreken.

Laatst bewerkt:
Ik ben serieus. Wat is met jou?

Ik ben niet tegen jouw keuze, maaaaaar ik heb genoeg vrouwen op youtube er over zien praten die het daadwerkelijk in 1 kuurtje voor mekaar hadden gekregen om een veel lagere stem te krijgen en allemaal andere mannelijke sides.
Het kan wel degelijk snel gaan. Ik zeg dit alleen maar om je er op attent te maken dat het wel mogelijk is.
Als ik jou was zou ik op zijn minst wel uitzoeken of je echt anavar hebt.

Dat niet, maar wat YannickLB hierboven aankaart is wel een dingetje: je stem. Dat gaat geleidelijk aan en je hebt dat zelf niet noodzakelijkerwijs snel in de gaten. Vraag daarom aan iemand anders of die je stem in de gaten wilt houden.

baard kaaklijn of zware stem ik zal je accepteren hoe je bent hoor, dus zeg maar als je wilt date :o

5mg is zat voor 1ste keer.

Terug
Naar boven