XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37

Is deze niet een apart topic waard? Ik vind het zo zonde als mensen wel blijven betalen terwijl ze het geld misschien helemaal niet kunnen missen (bijvoorbeeld omdat je in de horeca werkt).

Menig gym die niet op kan tegen de bugetgym's, dat is met corona vast niet beter geworden. Sterker, het zou gelijk verklaren waarom de branch zich niet hard voor ons maakt.

Dikke kans dat 0-uren contracten minder krijgen dan ze recht op hebben (bijvoorbeeld vanwege verworven recht?). Het lijkt mij aan alle kanten erg oneerlijk naar de kleinere hardcore gyms.

Screenshot_20210305_184420.jpg

Uitgekeerde overheidssteun (is tot juni, dus niet van nu). Bevat 10 pagina's, bijna allemaal Leiderdorp (ofwel: ik hoop dat het personeel van fit for free wel gewoon doorbetaald wordt van die 2,7mil)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp lopen alle abonnementen gewoon door bij F4F en vangen ze ook nog eens overheidssteun? Dat kan toch niet? Om daarvoor in aanmerking te komen moet je omzet toch aantoonbaar fors zijn gedaald? :dunno:

Dus als ik het goed begrijp lopen alle abonnementen gewoon door bij F4F en vangen ze ook nog eens overheidssteun? Dat kan toch niet? Om daarvoor in aanmerking te komen moet je omzet toch aantoonbaar fors zijn gedaald? :dunno:
Now regeling is zodat personeel 90% doorbetaald krijgt. Ik weet alleen niet òf ze dat krijgen, vooral bij de 0-uren.
Blijkbaar gaat het alleen om de cijfers van het jaar daarvoor, en blijkbaar niet om de inkomsten (zoals abbonemmenten die doorlopen)?

Deze link is beter, daar staan now1, 2 en 3, en kan je het ook makkelijk vergelijken met andere gym's.

Nou maar bidden dat dat t*fus FFF failliet gaat...

Dan weet je dus ook wie je straks zou moeten boycotten.

In België duidelijkheid gegeven. Bevalt me niet.

Je mag 10 mensen in je bubbel hebben nu. Aka met 10 mensen aan de tuintafel bier zuipen. Maar fitness? Daar kunnen we pas vanaf mei naar kijken...

Je mag 10 mensen in je bubbel hebben nu. Aka met 10 mensen aan de tuintafel bier zuipen. Maar fitness? Daar kunnen we pas vanaf mei naar kijken...

Vanaf mei? Oeff... Dat is nog 2 maanden lol.

En iedere week een nieuw knuffelcontact ofzoiets toch? :roflol:

Echt heel erg fucked up man... Kan het mezelf echt nauwelijks voorstellen wat ik zou doen 5-6 maanden zonder gym.

Afijn, tijd om te slapen... morgenvroeg rug trainen op alle Hammer Strenght machines in mijn gym #zinin
Ik zou depressief zijn moest de gym 5-6 maanden dicht zijn, oh wacht :sad:

ik hoop dat er iets in je rug schiet.

• Heart
Waarderingen: Onit
Is deze niet een apart topic waard? Ik vind het zo zonde als mensen wel blijven betalen terwijl ze het geld misschien helemaal niet kunnen missen (bijvoorbeeld omdat je in de horeca werkt).

Menig gym die niet op kan tegen de bugetgym's, dat is met corona vast niet beter geworden. Sterker, het zou gelijk verklaren waarom de branch zich niet hard voor ons maakt.

Dikke kans dat 0-uren contracten minder krijgen dan ze recht op hebben (bijvoorbeeld vanwege verworven recht?). Het lijkt mij aan alle kanten erg oneerlijk naar de kleinere hardcore gyms.
Ik train daar niet 🤷‍♂️😋

En precies dat gaat niemand doen, omdat het zo goedkoop is.

De kleinere sportscholen steunen en bij de grotere meteen abonnement stopzetten, dat is wat ze moeten doen

DBB meet al gepland?
Punt is dat dat dus niet zomaar kan he. Fit for free en big gym blijven incasseren en dreigen met stappen ondernemen, terwijl ze dat recht niet hebben

Terug
Naar boven