Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Is dit hier al langsgekomen?

Burgerinitiatief: sport & bewegen is een essentiële dienstverlening!
Nederlanders worden door de coronapandemie ingrijpend beperkt in hun mogelijkheden om te sporten en bewegen. Sportfaciliteiten zijn gesloten en alleen in de openlucht mogen mensen sporten en bewegen, onder voorwaarden.
Onderzoek wijst uit dat bijna de helft van de Nederlanders beduidend minder is gaan sporten en bewegen, en dat bijna 10% zelfs is gestopt. Dat heeft grote impact en legt een negatieve claim op hun gezondheid, fitheid en vitaliteit. Met alle gezondheidsrisico’s en oplopende zorgkosten van dien.
Sport en bewegen is van groot belang om fysiek en mentaal fitter en gezonder te leven, en meer weerstand op te bouwen. Juist tijdens de coronapandemie heel belangrijk! De sportsector moet daarom worden aangemerkt als essentiële dienstverlening, zodat de deuren van de sportaanbieders open gaan en ook open blijven. Met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM en het protocol verantwoord sporten.
Steun daarom het burgerinitiatief van Ronald Wouters en Maurice Ambaum.
Met minimaal 40.000 steunbetuigingen kunnen we ons burgerinitiatief voordragen om te behandelen in de Tweede Kamer.

Aangezien nu alles buiten ‘mag’ zou ik er maar niet vanuit gaan dat de gyms voor de zomer volledig weer opengaan. Elke keer komen er toch weer van die bullshit argumenten. Horeca zegt dan: waarom mogen sportscholen binnen open als terassen dat niet mogen?

Ik denk dat de gyms voor de zomer weer opengaan starter-pack:
B326138D-3BCC-4AD9-B4F7-DAA56613CAC2.jpeg

IMG_20210306_084526_441.jpg

In mei ja.

Hoe zit het met NL ?

Wat raar dat de markten bij jullie pas in mei mogen. Dat is in de open lucht?

Idioot als je in mei die dingen pas getest mag gaan doen. In die periode beland er vrijwel niemand in het ziekenhuis door covid

We weten allemaal dat de cijfers bullshit is tho (mijn mening)

2021-03-03-grafik-oeffnungsschritte.png

22 maart de sportscholen in Duitsland weer open? En bijbehorende voorwaarden

Laatst bewerkt:
Nou jij gebruikt de data van 2020 om te stellen dat we tussen mei en september niet hoeven te vrezen voor corona. Ik zeg, kijk dan naar de data van 2019, dan hoef je het gehele jaar niet te vrezen voor corona.

IAZ-incidentie wk08 20_21.jpg

Wat jij wil, evengoed paniek om niets.

Terug
Naar boven