MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic


Sportscholen in Arnhem en omgeving riskeren een boete maar openen toch de deuren voor hun leden​

 

Sportscholen in Arnhem en omgeving riskeren een boete maar openen toch de deuren voor hun leden​

Basic fit ook;) woon in IJmuiden maar werk 2 keer per week in de regio Arnhem:D:D
 

Sportscholen in Arnhem en omgeving riskeren een boete maar openen toch de deuren voor hun leden​


En hoe is dat gegaan gisteren? Vreemd dat ik daarover niets heb gehoord in de landelijke media. Toen eerder deze week een winkelstraat in Klazienaveen en sommige houders van terrassen dit deden, was de pliesie er als de kippen bij om een waarschuwing uit te delen, waarna de boel weer dicht ging.
 
En hoe is dat gegaan gisteren? Vreemd dat ik daarover niets heb gehoord in de landelijke media. Toen eerder deze week een winkelstraat in Klazienaveen en sommige houders van terrassen dit deden, was de pliesie er als de kippen bij om een waarschuwing uit te delen, waarna de boel weer dicht ging.

 
Lol, was te verwachten dit natuurlijk. Typisch Nederlands. Eerst allemaal een grote bek, en vervolgens na het eerste telefoontje van de politie in paniek weer alle deuren en ramen dichtdoen :hahaha:

Dan doet Nathan de Asha het in UK toch een stuk beter...
 
Lol, was te verwachten dit natuurlijk. Typisch Nederlands. Eerst allemaal een grote bek, en vervolgens na het eerste telefoontje van de politie in paniek weer alle deuren en ramen dichtdoen :hahaha:
Wat zou jij dan doen als stoer alfamannetje? Een dikke middelvinger naar de BOA's opsteken en de boete aanvechten bij de rechter?
 
Wat zou jij dan doen als stoer alfamannetje? Een dikke middelvinger naar de BOA's opsteken en de boete aanvechten bij de rechter?
Er is inderdaad niet veel dat je kan doen in deze politiestaat... Dan maar gewoon jezelf koest houden en wachten tot je weer mag.

Met dit soort acties maak je jezelf echt compleet belachelijk.
 
En hoe is dat gegaan gisteren? Vreemd dat ik daarover niets heb gehoord in de landelijke media. Toen eerder deze week een winkelstraat in Klazienaveen en sommige houders van terrassen dit deden, was de pliesie er als de kippen bij om een waarschuwing uit te delen, waarna de boel weer dicht ging.
Geen idee mienjong
 
🥳🥳🥳 10 personen per 60min
Screenshot_20210304-160914_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lol, was te verwachten dit natuurlijk. Typisch Nederlands. Eerst allemaal een grote bek, en vervolgens na het eerste telefoontje van de politie in paniek weer alle deuren en ramen dichtdoen :hahaha:

Dan doet Nathan de Asha het in UK toch een stuk beter...
Ik denk dat ze hoopten dat wij als volk een muur om de terrassen en sportscholen zouden vormen. Doen wij natuurlijk niet maar had wel gemoeten.
 
Nice. al dacht ik onlangs ergens gelezen te hebben dat overdekt, met zijkanten open, ook niet toegelaten was.
Merk zelf dat er nogal wat verschil zit in gemeenten waar ze wel of niet op handhaven, gewoon overleggen met de gemeente wat akkoord is.
 
Pfff wie denkt dan ook dat sporten gezond is .... sukkels. Hele dagen binnen zitten, veilig achter de tv, dat is gezondheid. Alleen samen krijgen we corona onder controle!
samen chips en koekjes eten!
 
  • Love
Waarderingen: TT&A
Back
Naar boven