MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Mijn gym had alles vandaag al in de les zaal gezet. :roflol: Was wel lekker om met een dumbell rack voor een spiegel te krulen.

Is wel kut dat de sportscholen nu op een woensdag open gaan. Kan ik niet starten met mijn borst training want die is altijd op maandag 😜

Is wel kut dat de sportscholen nu op een woensdag open gaan. Kan ik niet starten met mijn borst training want die is altijd op maandag 😜
Begin je toch gewoon een weekje later. Die ene week gaat toch niets meer uitmaken op al die maanden :rolleyes::p

Waarom werkt de reserverings app van Big Gym nog niet?

Rutte zei bij de persco dat ze naar Koningsdag te traceren waren, geen idee waarop hij dat baseerde.

EDIT:
Blijkbaar is dat GGD-info, zal dan wel bron- en contactonderzoek zijn.
Nu Anja Schreijer bij OP1 over oa Koningsdag in Amsterdam en dat er meer feestjes zijn. Mogelijke effecten kampioenschap Ajax volgen.

Paar dagen geleden was er ook al de indicatie dat feest vaker een oorzaak was.

Laatst bewerkt:
IMG-20210511-WA0006.jpg

Volgens mij staat niets de opening van de sportscholen nog in de weg. Vergeleken met de piekwaarden in de tweede golf is het aantal coronapatiënten op de IC met 18,4% gedaald (van 841 op 25-4 naar 686 nu) en op de kliniek met 22,8% (van 1899 op 30-4 naar 1466 nu).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven