- Waardering
- 14.131
Ja!

Voor de tent naast de sportschool.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja!

De winstrol only periode gaat beginnen.
Begin je toch gewoon een weekje later. Die ene week gaat toch niets meer uitmaken op al die maandenIs wel kut dat de sportscholen nu op een woensdag open gaan. Kan ik niet starten met mijn borst training want die is altijd op maandag 😜

Nu Anja Schreijer bij OP1 over oa Koningsdag in Amsterdam en dat er meer feestjes zijn. Mogelijke effecten kampioenschap Ajax volgen.Rutte zei bij de persco dat ze naar Koningsdag te traceren waren, geen idee waarop hij dat baseerde.
EDIT:
Blijkbaar is dat GGD-info, zal dan wel bron- en contactonderzoek zijn.
![]()
Zorgen om drukke Koningsdag noemt Rutte terecht, veel clusters in Amsterdam
Dat mensen zich zorgen maakten over de drukte op Koningsdag was volgens demissionair premier Mark Rutte terecht. De drukke straten, parken en illegale samenkomsten hebben alleen al in Amsterdam tot zeventien nieuwe clusters van besmettingen geleid, aldus Rutte.www.nu.nl
Pfizer-directeur bij OP1 over de belastingen.Goede business wel om met belastinggeld iets te ontwikkelen en de winsten vervolgens voor jezelf te houden. Toch een mooi iets, dat rijke bedrijven belastingen kunnen ontwijken.
Het lijkt me logisch, en dat geldt dan ook voor alle andere sportscholen en ketens, dat ze wachten tot maandag 17 mei, het moment dat er definitief wordt besloten of stap 2 doorgaat.Waarom werkt de reserverings app van Big Gym nog niet?
Geeft nix. Eén uur was vast junk volume.
Bron? 🧐Sportscholen definitief open vanaf woensdag 19 mei.![]()
Hugo de Jonge in persconferentie op NOS (zie link van @imnewhere)
Hugo de Jonge in persconferentie op NOS (zie link van @imnewhere)