- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mag je maximaal 15 groepjes van 2 man vormen.Wat wordt er dan bedoeld met die max van twee man per groepje als je met 30 man binnen mag zijn?

Wat was het maximum aantal voor de lockdown in december? Ze hadden het voor die lockdown al een keer omlaag geschroefd als maatregel om de besmettingen te drukken. Toen was ik al extra bij een andere gym lid geworden omdat reserveren toen lastiger werdt.Maximaal 30 mensen in onder meer sportscholen en binnenzwembaden
Als de sportscholen weer open mogen, gaat er een maximum gelden van 30 sporters. Hetzelfde gaat gelden voor binnenzwembaden, zeggen ingewijden. Vanavond maakt het kabinet versoepelingen van de coronamaatregelen bekend, die als het goed is op 19 mei zullen ingaan.
Dat hangt nog wel af van de ontwikkeling van de cijfers. Het definitieve groene licht wordt twee dagen van tevoren gegeven.
Het is dan ook de bedoeling dat muziekscholen en cultuurcentra weer open gaan. Ook daar mogen dan maximaal 30 mensen naar binnen
Ook 30.Wat was het maximum aantal voor de lockdown in december? Ze hadden het voor die lockdown al een keer omlaag geschroefd als maatregel om de besmettingen te drukken. Toen was ik al extra bij een andere gym lid geworden omdat reserveren toen lastiger werdt.
Dit idd, ging van 60 naar 30 iirc.
Sporten zoals kickboxen worden nu volgens mij buiten gedaan voor kinderen. Ik gok zoiets voor volwassenen?Wat wordt er dan bedoeld met die max van twee man per groepje als je met 30 man binnen mag zijn?
Lijkt mij ook niet nodig, voor de horeca is dat natuurlijk een ander verhaal.
Vraag het me ook af..
Die wet is er toch niet doorgekomen?
Bij Koningsdag had ook wel geholpen, zo'n 17 clusters alleen al in Amsterdam.Zonder testen, alleen die gezondheidscheck die we in de ''slimme lockdown'' hadden. Echt testen moet als je met een paar duizend man bij het Songfestival staat, niet met 30 man op anderhalve meter afstand in de sportschool.

Uhu. Toch knap dat de effecten van koningsdag al 5 dagen achter elkaar zichtbaar zijn, en alleen in een bepaalde leeftijdBij Koningsdag had ook wel geholpen, zo'n 17 clusters alleen al in Amsterdam.
![]()

Autistje ....@ThuggishRuggish; pas de titel van je poll even aan; 18 mei moet 19 mei zijn. Een aantal autisten hier trekken dit niet.

Opper autist checking in.

Rutte zei bij de persco dat ze naar Koningsdag te traceren waren, geen idee waarop hij dat baseerde.Die max 30 man is opzich goed nieuws voor kleine gyms lijkt mij. Waarschijnlijk hoef je dan niet eens te reserveren (omdat een kleine gym niet zo snel 30 man tegelijkertijd binnen heeft, en je registratie wel via je pasje gaat)
Uhu. Toch knap dat de effecten van koningsdag al 5 dagen achter elkaar zichtbaar zijn, en alleen in een bepaalde leeftijd
Vraag mij echt af waarom ze niet gewoon zeggen dat het van de scholen (die de dag daarvoor open gingen) komt.