TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Gefeliciteerd kerel. Gelukkig had ik het misSportscholen definitief open vanaf woensdag 19 mei.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd kerel. Gelukkig had ik het misSportscholen definitief open vanaf woensdag 19 mei.![]()

Daarvoor zat ik er 100 keer naast met mijn optimisme.

Kijken voor hoe lang weerDaarvoor zat ik er 100 keer naast met mijn optimisme.
Gelukkig kunnen we weer.![]()

Ik zeg 5-6 maanden
Hoogste tijd voor een nieuwe poll! "Wanneer gaan de sportscholen weer dicht?"

Ken het niet maar klinkt leuk in!Ik denk niet dat dat maatregelen nu nog teruggedraaid worden in de toekomst. En als het wel gebeurt OD ik mezelf met fentanyl.
Is niet zo goed voor de ademhaling

Kan iemand voor me checken of je op zaterdag/zondag na 18:00 in de locatie van Sneek kan reserveren? If so neem ik een abbo erbij denk ik.
Huh sinds wanneer zit basic fit ook in Heerenveen? Als dat zo is dan haal ik direct een abbo. Dan kan ik gewoon de split draaien die ik wil, door de week m'n eigen gym en dan in het weekend 20 minuten naar Sneek of Heerenveen rijden.Ik kan nog niet checken of je echt daar kan reserveren, kan morgen pas mijn pas ophalen en daarna registreren in de app maar in h´veen zit nu ook een 24/7 en ze gaven aan dat de 24/7 locaties ook gewoon echt 24/7 open zullen zijn.
Sinds morgenHuh sinds wanneer zit basic fit ook in Heerenveen? Als dat zo is dan haal ik direct een abbo. Dan kan ik gewoon de split draaien die ik wil, door de week m'n eigen gym en dan in het weekend 20 minuten naar Sneek of Heerenveen rijden.
Is de equipment een beetje decent in Heerenveen? Verschilt nogal wat per locatie bij Basic fit heb ik gemerkt.
(ten minste hij zit er al een paar maanden maar ga er vanuit dat ie morgen open gaat)Aight laat me ff weten hoe de equipment is. Hopelijk hebben ze wat leuker apparatuur dan die standaard rommel. Vind. de equipment van een gemiddelde basic fit echt zwaar bout maar soms zit er nog wel wat leuks bij bij sommige vestigingen. Ben even aan het rondvragen of iemand nog een abbo heeft en er niks mee doet, maar anders haal ik er zelf wel een.Sinds morgen(ten minste hij zit er al een paar maanden maar ga er vanuit dat ie morgen open gaat)
Heb me ook meteen lid gemaakt dus ga morgen direct heen
Delen