Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ging me over de persconferentie die al was geweest om 13u, maar laat maar was al lang uitgelogd op het forum :p.
Nou ik zit meer in NL te trainen dan in BE.

Heb wel 2 lidmaatschappen lopen in sportscholen in BE & NL.. dus vandaar volg ik wel even op voor beide haha 🤣😆
 
Nou ik zit meer in NL te trainen dan in BE.

Heb wel 2 lidmaatschappen lopen in sportscholen in BE & NL.. dus vandaar volg ik wel even op voor beide haha 🤣😆
Oké duidelijk, dacht even dat je op een andere planeet zat :p.
 
Blij dat ik in Duitsland train:cool: momenteel is alleen 2g regel nog van toepassing, volgende stap hier is 2g + testen, eigenaar gaat hier dan regelen dat dat direct voor de deur kan dus zit gelukkig nog wel ff safe:D
 
Ik ga maandag maar starten bij Atilla gym in Maasmechelen want voor 17u trainen gaat hem niet worden op sommige dagen. Gelukkig heb ik de luxe dat ik zowel naar Duitsland als België kan uitwijken.
 
Ik ga maandag maar starten bij Atilla gym in Maasmechelen want voor 17u trainen gaat hem niet worden op sommige dagen. Gelukkig heb ik de luxe dat ik zowel naar Duitsland als België kan uitwijken.
Voor zij die willen en iets voor over hebben!
Zullen altijd wel iets vinden! Keep going Wouter !!! 💯
Atilla is hier om de hoek. Fijne gym. Ik ga enkel ochtenden omdat namiddag kan het soms wel (te) druk zijn daar.
 
Ik ga maandag maar starten bij Atilla gym in Maasmechelen want voor 17u trainen gaat hem niet worden op sommige dagen. Gelukkig heb ik de luxe dat ik zowel naar Duitsland als België kan uitwijken.
Zolang je de grens nog over kan 🥺
 
Ik ga maandag maar starten bij Atilla gym in Maasmechelen want voor 17u trainen gaat hem niet worden op sommige dagen. Gelukkig heb ik de luxe dat ik zowel naar Duitsland als België kan uitwijken.
Smorgens trainen geen optie? Ik train al jaren rond 6u smorgens, ook een stuk rustiger dan.
 
Smorgens trainen geen optie? Ik train al jaren rond 6u smorgens, ook een stuk rustiger dan.
Nee mijn gym gaat pas om 8.00u open. En als ze om 6 open zouden gaan dan heb ik vrij weinig tijd want ik moet om 7.30u de deur uit en trainen, douchen, post workout meal eten etc in 90 min is vrij krap
 
Gold's gaat ipv 24h naar 05:00-17:00. Maakt voor mij dus precies niks uit :cool:
 
Ze kunnen moeilijk bij elke grens gaan controleren
Indd, ben in al die jaren dat ik in Duitsland sport totaal 20x aangehouden? in 8 jaar tijd valt dat best mee. Maar in de tijd dat het niet meer mocht geen 1x gelukkig:eyes:
 
Back
Naar boven