MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Persconferentie is pas vanavond 19u?
Dua kan nog verandering in komen?
 
O ja, over het hoofd gezien! De die-hards kunnen gewoon 's ochtends vroeg voor het werk uit trainen, als hun sportschool tenminste vroeg genoeg open gaat. Op dat tijdstip zal het nu dan ook wel extra druk worden.
Beetje ruggengraat hupp
 
Persconferentie is pas vanavond 19u?
Dua kan nog verandering in komen?
Tot nu toe klopten de uitgelekte maatregelen van de 'Haagse ingewijden' een paar uur voor de persconferentie op nos.nl altijd, dus je kunt er vanuit gaan dat dat nu ook 99% zeker het geval is.
 
Over paar maanden….
 

Bijlagen

  • E2785ECE-DC30-4A1F-A50D-BB265B4D901E.jpeg
    E2785ECE-DC30-4A1F-A50D-BB265B4D901E.jpeg
    208,1 KB · Weergaven: 60
Als je fulltime overdag werkt van 9 tot 5 en niet flexibel thuis kunt werken, ben je nu dus de lul.

Dus gewoon elke werkende nederlander die niet op kantoor werkt maar wel met zn handjes.
Dus alleen de kantoorpikkies en werklozen en avonddiensdraaiers kunnen gaan sporten .
 
 
Dus gewoon elke werkende nederlander die niet op kantoor werkt maar wel met zn handjes.
Dus alleen de kantoorpikkies en werklozen en avonddiensdraaiers kunnen gaan sporten .
Wat lul je nou, wanneer moet ik sporten dan, aangezien ik om 08.30 op kantoor verwacht word en om 17.00 weer mag gaan.
 
Nou dan ben jij een nog meer genaaid kantoorpwerker, en op kantoor werken en niet kunnen sporten. Ben jij ook benoemd, tevreden?
 
Nou dan ben jij een nog meer genaaid kantoorpwerker, en op kantoor werken en niet kunnen sporten. Ben jij ook benoemd, tevreden?
Bedankt arbeider, zal naar je toeteren als je in de regen het verkeer staat te regelen.
 
sloffel Sgoed, zal terugzwaaien vanuit mn vrachtwagen met alle vrijheid. Zwaai ik wel effe als je weer eens 157 rondjes rond je kantoor loopt in de pauze als een stel hamsters🤣🤣
 
Ga me best doen om 7 uur te beginnen dan ben ik rond half 5 in de gym 😴
 
Da's de moeite om de deuren voor een uurtje open te gooien :o :treuren:
Ach, gaat vast wel wat vroeger open ofzo. 4u red ik wel, dus geen probleem. En anders gewoon zoals hierboven al werd gezegd, weer een tent opzoeken

Eerst maar eens zien of 5 uur ook echt 5 uur blijft
 
Back
Naar boven