XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

En hij heeft gelijk ook. Alle groepslessen worden nu geramd in de tijd dat ze open zijn
 
EXPOSURE! Slimme jongen die Sebas hey
Enkel een waarschuwing voor het feit dat hij zondagavond tot 22:00 is opengebleven en een flinke exposure. Marketingtechnisch achteraf gezien dus een slimme zet zo lijkt het.
 
Biggym denkt ook mee met de hardwerkende Nederlander die overdag niet kan sporten en gaat vanaf vandaag om 06:00 open in plaats van 07:00 :thumb:
 
Biggym denkt ook mee met de hardwerkende Nederlander die overdag niet kan sporten en gaat vanaf vandaag om 06:00 open in plaats van 07:00 :thumb:
Meerdere sportscholen gaan 's ochtends wat eerder open nu. Voor mij is dat minder gunstig, want het was 's ochtends altijd lekker rustig, maar voor het geheel een goede zaak!
 
Meerdere sportscholen gaan 's ochtends wat eerder open nu. Voor mij is dat minder gunstig, want het was 's ochtends altijd lekker rustig, maar voor het geheel een goede zaak!
Het geheel is er niet, in elke gym zijn er maar een paar (hoogstens) die een beetje fatsoenlijk trainen.
 
Bevalt me tot nu toe slecht om 6:30 trainen maar goed beter dan niks
 
Bij mij gaat hij open om 0700 s'ochtends, dus dat red ik niet om op tijd op werk te zijn.
Gelukkig zei mijn werkgever direct, jij neemt maar vrij in de loop van de middag, als je niet traint ben je een stuiterbal!
 
Bevalt me tot nu toe slecht om 6:30 trainen maar goed beter dan niks
Het was hier vanmorgen echt kapot druk, waar het normaal om 5:30 echt lekker rustig is.
Goede maatregelen 🤥
 
Het geheel is er niet, in elke gym zijn er maar een paar (hoogstens) die een beetje fatsoenlijk trainen.
Mensen die maar een beetje wat aenklaudten, reken ik mezelf ook onder, hebben die sportschool harder nodig dan de mensen die "een beetje fatsoenlijk trainen".
 
Er zijn idd heel veel mensen, die alleen maar benchen en curlen.
Wat is daar mis mee brah?

f320c4df97fe96b74444db96c39d8ed6.gif
 
Smorgens trainen is echt waardeloos. Als je 06.00 begint en je staat 05.00 op dan moet je echt een ziek goede warming up doen wil je om 06.00 al stevig trainen.

Ben er zelf absoluut geen voorstander om een uur nadat je opstaat al maximaal te benchen squaten of deadlift.
 
Kan hier toch wel van genieten. De mensen die juichten dat de wappies zonder QR de gym niet meer binnenkwamen, lopen nu te janken dat de maatregelen zo kut zijn.
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat was zeker geen leuk gesprek. Daar is mij verteld dat ik een boete krijg van 10.000 euro als ik na 17.00 uur mijn deuren open hou. En dat er per halfuur nog eens 10.000 euro bij op komt tot een maximum van 50.000 euro.’
Ik zou de vergunning voor de sportschool kunnen verliezen
'Het is net alsof ik een mes op de keel gekregen heb van de gemeente', zegt hij. 'Ik moest op het matje komen en ze gaven me direct een waarschuwing omdat ik gisteren later open was geweest.' De dreiging van de gemeente bleef niet alleen bij boetes, beweert hij. 'Ze zouden morgen mijn sloten eruit kunnen trekken en vervangen, en ik zou de vergunning voor de sportschool kunnen verliezen.
Echt iets mis met mensen die dit goed vinden.
 
Back
Naar boven