- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Is dat de Turkse Aldi?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat de Turkse Aldi?
Utrechtse..

Eerste lockdown wel. Tweede heb ik echt niks kunnen vinden. Maar dat kan misschien aan m'n locatie liggen. Ik mocht tweede lockdown bij rockofages trainen maar dat is me net wat te ver. Maar links of rechtsom is er vaak wel wat te vinden ja.Fysio's blijven gewoon open en de underground garagebox gyms schieten als paddestoelen uit de grond.
Als je echt wilt kan je nog wel ergens terrecht om te trainen.
Maar niet verwachten dat ze naar jouw toe komen.

Moet binnenkort in Leiden zijn, jammer!Sportschool Leiden voor twee maanden gesloten na overtreden lockdown
De burgemeester van Leiden heeft een sportschool voor twee maanden gesloten vanwege het overtreden van de coronamaatregelen. Volgens de gemeente werden er "ernstige en omvangrijke overtredingen" geconstateerd. Zo bleef de sportschool deze week geopend, ondanks de ingestelde lockdown.
Volgens Omroep West overtrad de sportschool dit voorjaar ook al de coronaregels, door open te blijven terwijl binnensportlocaties gesloten moesten zijn. Toen kreeg de sportschool een "last onder dwangsom" om herhaling te voorkomen. Afgelopen dinsdag werd de boete daadwerkelijk opgelegd, toen bleek dat de sportschool geopend was. Gisteren werd het fitnesscentrum opnieuw betrapt.
Nou ja, als die lockdown nog twee maanden duurt, heeft hij dus geen straf gehadSportschool Leiden voor twee maanden gesloten na overtreden lockdown
De burgemeester van Leiden heeft een sportschool voor twee maanden gesloten vanwege het overtreden van de coronamaatregelen. Volgens de gemeente werden er "ernstige en omvangrijke overtredingen" geconstateerd. Zo bleef de sportschool deze week geopend, ondanks de ingestelde lockdown.
Volgens Omroep West overtrad de sportschool dit voorjaar ook al de coronaregels, door open te blijven terwijl binnensportlocaties gesloten moesten zijn. Toen kreeg de sportschool een "last onder dwangsom" om herhaling te voorkomen. Afgelopen dinsdag werd de boete daadwerkelijk opgelegd, toen bleek dat de sportschool geopend was. Gisteren werd het fitnesscentrum opnieuw betrapt.

Als die sluiting niet begint aan het einde van de lockdown dan is het wel amateuristisch, last onder dwangsom kan ook aantikken, datdanweerwel.Nou ja, als die lockdown nog twee maanden duurt, heeft hij dus geen straf gehad![]()
Ik blijf her gewoon typen. En in de supermarkten mag je met 100+ man binnen lopen geen probleem 🤣.Sportschool Leiden voor twee maanden gesloten na overtreden lockdown
Viel mij gisteren ook op, onderweg naar de AH XL reed ik langs een 24/7 sportschool waar eigenlijk nooit personeel is. Tegen mijn verwachting in waren daar binnen een man of 6-8 aan het trainen. M'n vriendin vond het ook allemaal maar apart aangezien de sportschool gesloten hoort te zijn. Dus zo'n sportschool wordt negatief aangekeken door iedereen die er langs komt.Ik blijf her gewoon typen. En in de supermarkten mag je met 100+ man binnen lopen geen probleem 🤣.
En ja supermarkt is essentieel dat klopt. Maar voer dan een regel in max xx aantal personen binnen en niet free for all 0 regels op het mondkapje na dan.
Die regel is er ook:En in de supermarkten mag je met 100+ man binnen lopen geen probleem 🤣.
En ja supermarkt is essentieel dat klopt. Maar voer dan een regel in max xx aantal personen binnen en niet free for all 0 regels op het mondkapje na dan.
bronEssentiële winkels, zoals supermarkten en drogisterijen, zijn open tot 20.00 uur. Hier geldt een mondkapjesplicht en een maximum van 1 bezoeker per 5m2 meter.
Ach ja, gemiddelden.
Dan worden de regels totaal niet nageleefd jumbo moet voor straf de deuren 2 maand sluiten.
Zo’n regel is er, namelijk 1 bezoeker per 5m2, jij wil dus dat er nog minder mensen naar binnen mogen?Ik blijf her gewoon typen. En in de supermarkten mag je met 100+ man binnen lopen geen probleem 🤣.
Aldus invorm die zich enorm bezighoud met marsmannetjesBlij dat ik gewoon bij de LIDL kom waar mensen wel met beide benen op de grond staan. Gelukkig niets te merken hier van de 'mandates'. vind inmiddels toch dat alleen enge mensen zich aan de regeltjes houden, zelfde als die creep die om 02h00 s'nachts voor het rode stoplicht blijft wachten terwijl er bijna geen verkeer op straat is.

Al meer dan 144.000 maal ondertekend: https://erkensport.petities.nl/
De motie om te onderzoeken onder welke randvoorwaarden sport onder essentieel zou kunnen vallen, is al aangenomen door de kamer.