- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Ja klopt. Maar het fotoshoppen ga ik hem niet vergeven. Als ik hem tegen kom in het parkje is hij van mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt. Maar het fotoshoppen ga ik hem niet vergeven. Als ik hem tegen kom in het parkje is hij van mij.
Post jouw monsterbenen eens dan? Ik zie het nog eerder gebeuren dat ze de sportscholen weer openen dan dat jij daadwerkelijk zoveel spiermassa hebt als je hier altijd beweert.Ik moet toegeven dat ik een beetje fel ben tegen dunne beentjes, na zelf systematisch daarover geplaagd te zijn door kameel.
Ik vind mijn benen ook heel dun geworden.Post jouw monsterbenen eens dan? Ik zie het nog eerder gebeuren dat ze de sportscholen weer openen dan dat jij daadwerkelijk zoveel spiermassa hebt als je hier altijd beweert.
Volgens mij was @th0maz de fotoshopper.Ja klopt. Maar het fotoshoppen ga ik hem niet vergeven. Als ik hem tegen kom in het parkje is hij van mij.
Dit is een beetje mocro praat, vooraf hoop heisa, dag zelf is het whollah broer bedoelde het niet zo.![]()
Winkeliers zijn lockdown beu en gooien zaterdag tóch de deuren open
Steeds meer niet-essentiële winkels lappen de regels aan hun laars en openen de deuren van hun winkel. Volgens brancheorganisatie INretail wil ook het publiek weer kunnen winkelen.www.ad.nl
Moeten de gyms ook doen
Welke boete? Hoezo dicht? Waar praten we over? Gewoon open gaan en door met het leven.Dit is een beetje mocro praat, vooraf hoop heisa, dag zelf is het whollah broer bedoelde het niet zo.
Niemand gaat open om vervolgens een boete van 4k / verplicht maanden dicht te riskeren.
4000€ boete voor diegene die open gaat zowel een detail winkel of een gym/horeca tent en 400€ boete pp die binnen is. Tevens kan jou gemeente een verplichte sluiting opleggen van een x aantal maanden. En 3 maanden dicht als straks wel alles open mag betekend duizenden euros extra omzet verlies.Welke boete? Hoezo dicht? Waar praten we over? Gewoon open gaan en door met het leven.
Wat een nazi praktijken. 4k boete.4000€ boete voor diegene die open gaat zowel een detail winkel of een gym/horeca tent en 400€ boete pp die binnen is. Tevens kan jou gemeente een verplichte sluiting opleggen van een x aantal maanden. En 3 maanden dicht als straks wel alles open mag betekend duizenden euros extra omzet verlies.
Me partner doet bij mensen thuis knippen en kent al verschillende collegas die 4000€ boete hebben gehad.
gelukkig ben ik gewoon geknipt door mijn vaste kapper. topper4000€ boete voor diegene die open gaat zowel een detail winkel of een gym/horeca tent en 400€ boete pp die binnen is. Tevens kan jou gemeente een verplichte sluiting opleggen van een x aantal maanden. En 3 maanden dicht als straks wel alles open mag betekend duizenden euros extra omzet verlies.
Me partner doet bij mensen thuis knippen en kent al verschillende collegas die 4000€ boete hebben gehad.
Klopt. Maar goed laf volk dat we zijn houden we de deurtjes mooi dicht.Gewoon niet betalen en je niet aan de sluiting houden is het advies van @ThaWasteland
"we model what we are asked to model"Waar 'de wetenschap' A in het ene land zegt, zegt de wetenschap in het andere land B. Maar we moeten wel allemaal de wetenschap geloven. Maar welke wetenschap we moeten geloven verschilt per land. Arbitrair as f**k.
Als ik als leek de gezondheid van beide zou moeten beoordelen, maak ik me meer zorgen over het postuur van de mevrouw die de petitie in ontvangst neemt:Die aanbieder van de petitie staat ook al met 1 been in het graf.
Vrouwen (als ik dat woord nog mag gebruiken) hebben veel minder last van overgewicht.Als ik als leek de gezondheid van beide zou moeten beoordelen, maak ik me meer zorgen over het postuur van de mevrouw die de petitie in ontvangst neemt:
![]()
Zo vond ik dit ook altijd een aparte gewaarwording:Als ik als leek de gezondheid van beide zou moeten beoordelen, maak ik me meer zorgen over het postuur van de mevrouw die de petitie in ontvangst neemt:
![]()
Dit kan je toch niet meer serieus nemen. Oprecht niks tegen die dame, maar sommige functies moet je een representatief uiterlijk hebben om geloofwaardig jou functie te kunnen uitoefenen.Zo vond ik dit ook altijd een aparte gewaarwording:
![]()
Maggie De BlockDit kan je toch niet meer serieus nemen. Oprecht niks tegen die dame, maar sommige functies moet je een representatief uiterlijk hebben om geloofwaardig jou functie te kunnen uitoefenen.
| 2014-2020 | Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid |
Ja wij mannen lijden onder hun overgewicht.Vrouwen (als ik dat woord nog mag gebruiken) hebben veel minder last van overgewicht.