Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik moet toegeven dat ik een beetje fel ben tegen dunne beentjes, na zelf systematisch daarover geplaagd te zijn door kameel.
Post jouw monsterbenen eens dan? Ik zie het nog eerder gebeuren dat ze de sportscholen weer openen dan dat jij daadwerkelijk zoveel spiermassa hebt als je hier altijd beweert.

Moeten de gyms ook doen
Dit is een beetje mocro praat, vooraf hoop heisa, dag zelf is het whollah broer bedoelde het niet zo.

Niemand gaat open om vervolgens een boete van 4k / verplicht maanden dicht te riskeren.

Dit is een beetje mocro praat, vooraf hoop heisa, dag zelf is het whollah broer bedoelde het niet zo.

Niemand gaat open om vervolgens een boete van 4k / verplicht maanden dicht te riskeren.
Welke boete? Hoezo dicht? Waar praten we over? Gewoon open gaan en door met het leven.

Welke boete? Hoezo dicht? Waar praten we over? Gewoon open gaan en door met het leven.
4000€ boete voor diegene die open gaat zowel een detail winkel of een gym/horeca tent en 400€ boete pp die binnen is. Tevens kan jou gemeente een verplichte sluiting opleggen van een x aantal maanden. En 3 maanden dicht als straks wel alles open mag betekend duizenden euros extra omzet verlies.

Me partner doet bij mensen thuis knippen en kent al verschillende collegas die 4000€ boete hebben gehad.

Gewoon niet betalen en je niet aan de sluiting houden is het advies van @ThaWasteland

• Like
Waarderingen: Onit
4000€ boete voor diegene die open gaat zowel een detail winkel of een gym/horeca tent en 400€ boete pp die binnen is. Tevens kan jou gemeente een verplichte sluiting opleggen van een x aantal maanden. En 3 maanden dicht als straks wel alles open mag betekend duizenden euros extra omzet verlies.

Me partner doet bij mensen thuis knippen en kent al verschillende collegas die 4000€ boete hebben gehad.
Wat een nazi praktijken. 4k boete.

gelukkig ben ik gewoon geknipt door mijn vaste kapper. topper

Bijlagen

• IMG20220111143413.jpg
    IMG20220111143413.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 139
Waar 'de wetenschap' A in het ene land zegt, zegt de wetenschap in het andere land B. Maar we moeten wel allemaal de wetenschap geloven. Maar welke wetenschap we moeten geloven verschilt per land:roflol:. Arbitrair as f**k.
"we model what we are asked to model"

Lijkt ons Jaap wel.

Als ik als leek de gezondheid van beide zou moeten beoordelen, maak ik me meer zorgen over het postuur van de mevrouw die de petitie in ontvangst neemt:

FI0ThS_XoAIqNCf.jpg
Vrouwen (als ik dat woord nog mag gebruiken) hebben veel minder last van overgewicht.

• Like
Waarderingen: Pren
  • Sad
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven