MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Screenshot_20220111-104202_Chrome.jpg

:roflol:

Ik stel voor dat we met de DBB knokploeg even langs gaan bij Alexander76 :roflol:

Slimme jongen, die Alexander.

Hij snapt dat als je je sport kan blijven uitoefenen je minder snel klaagt.

Nu is zijn voorbeeld met bankdrukken misschien wat ongelukkig gekozen, maar krachttraining draagt wel degelijk bij aan de gezondheid. Was het niet zo dat kracht en tot zekere hoogte spiermassa uitstekende voorspellers bleken om gezond oud te kunnen worden?

De meeste crossfitters zijn volgens mij om meerdere redenen helemaal niet zo blij met de sluiting van de gyms.

• Like
Waarderingen: Pren

Nu is zijn voorbeeld met bankdrukken misschien wat ongelukkig gekozen, maar krachttraining draagt wel degelijk bij aan de gezondheid. Was het niet zo dat kracht en tot zekere hoogte spiermassa uitstekende voorspellers bleken om gezond oud te kunnen worden?
En lagere kans op botbreuken.

De meeste crossfitters zijn volgens mij om meerdere redenen helemaal niet zo blij met de sluiting van de gyms.
Het is dat ik je jonger schat dan ‘76. ;)

Terug
Naar boven