Dat vinden ze vooral zelfVrouwen (als ik dat woord nog mag gebruiken) hebben veel minder last van overgewicht.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vinden ze vooral zelfVrouwen (als ik dat woord nog mag gebruiken) hebben veel minder last van overgewicht.

België is niet echt een land.Maggie De Block
2014-2020 Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid
Jammer dat Kameel er niet meer is, hadden we mooi met 5 man in de Saab op pad gekund. (vergeet je mondkapjes niet bois)Ik stel voor dat we met de DBB knokploeg even langs gaan bij Alexander76![]()
Onderweg was waarschijnlijk langs SEH geweest...Jammer dat Kameel er niet meer is, hadden we mooi met 5 man in de Saab op pad gekund. (vergeet je mondkapjes niet bois)
Misschien kan iemand hem mailen.Jammer dat Kameel er niet meer is, hadden we mooi met 5 man in de Saab op pad gekund. (vergeet je mondkapjes niet bois)
Alexander doet aan crossfit
kotsfit
En lagere kans op botbreuken.Slimme jongen, die Alexander.
Hij snapt dat als je je sport kan blijven uitoefenen je minder snel klaagt.
Nu is zijn voorbeeld met bankdrukken misschien wat ongelukkig gekozen, maar krachttraining draagt wel degelijk bij aan de gezondheid. Was het niet zo dat kracht en tot zekere hoogte spiermassa uitstekende voorspellers bleken om gezond oud te kunnen worden?
Het is dat ik je jonger schat dan ‘76.Slimme jongen, die Alexander.
Hij snapt dat als je je sport kan blijven uitoefenen je minder snel klaagt.
Nu is zijn voorbeeld met bankdrukken misschien wat ongelukkig gekozen, maar krachttraining draagt wel degelijk bij aan de gezondheid. Was het niet zo dat kracht en tot zekere hoogte spiermassa uitstekende voorspellers bleken om gezond oud te kunnen worden?
De meeste crossfitters zijn volgens mij om meerdere redenen helemaal niet zo blij met de sluiting van de gyms.

Ik hoop echt dat hij van z'n fiets valt
Meen je? Bron?Goed nieuws net gelekt.
Zaterdag weer binnen sporten maar je moet wel reserveren.
💪💪
Als dit een grapje is pleeg ik harakiriGoed nieuws net gelekt.
💪💪
Als dit een grap is ga ik huilen. Ben al meteen begonnen met m'n weekend leeg te ruimenGoed nieuws net gelekt.
💪💪
zak er maar in sociale contacten ik ga terug naar de gym!Nie ouwehoeren jonge , je geeft veel te veel mensen hoop.Goed nieuws net gelekt.
💪💪
Jij bent dus ook op de hoogte 😋Nee het is echt, de moeder van @rippedmeeuw heeft ff gebeld met Ernst Kuipers, trust me het is geregeld.