AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ruimte is een ruim begrip. Hoeveel oppervlakte heb je het dan over per persoon?
Ik weet het niet precies maar het is een aantal vierkante meter per persoon.(zie bv supermarkt) In ons geval kunnen we dan makkelijk 2-3 personen kwijt zonder dat ze elkaar in de weg lopen, te dichtbij staan, contact hebben of wat dan ook.

Er was een sportschool hier in Amersfoort die ook onder het mom van personal training 1 op 1 lessen gaf binnen en die hebben een waarschuwing gekregen terwijl rivm zegt dat het wel kan.

Ik denk dat als het aan Rutte ligt, dat we nog lang niet open kunnen
 
Ik had gehoord dat ze sportscholen misschien weer open mogen doen met bepaalde maatregelen. Dat je op afspraak kan trainen en dat er dus maar x aantal mensen tegelijk zijn
 
Ik had gehoord dat ze sportscholen misschien weer open mogen doen met bepaalde maatregelen. Dat je op afspraak kan trainen en dat er dus maar x aantal mensen tegelijk zijn
Hoe gaan ze zoiets bij een basic fit regelen dan is wat ik mij afvraag.
 
gaan het meemaken a.s. dinsdag, het is wel duidelijk dat dit niet meer lang kan duren. de opstanden zullen komen mensen hebben geen zin meer terwijl de cijfers beter worden om toch maar te luisteren.

en het is natuurlijk ook precies wat gezegd is. we gaan versoepel op het moment de zorg het weer aan kan en de dalende trend blijft.
zitten bijna onder de 1200 ic bedden in gebruik. verwacht binnen anderhalve week dat wij dan weer richting 900 bedden zullen zijn.

Klopt! Versoepelen kan ook nog een hele tijd duren helaas. Je ziet het zowiezo wel al erger worden met mensen die naar buiten willen en dergelijke. Het mooie weer komt er aan en mensen worden gek binnen
 
Hoe gaan ze zoiets bij een basic fit regelen dan is wat ik mij afvraag.
Ze zouden gewoon (net als andere sportscholen) uur blokken moeten maken zodat er een x aantal naar binnen kunnen en het volgende uur weer andere. Zo blijft iedereen draaien en krijgt iedereen een kans om te trainen. Alleen basic fit is slim nu, let maar op straks.
 
Basic is heel slim geweest om contributie niet meer af te schrijven bij klanten. Zo maken ze alle kleine sportscholen in 1 klap kapot
 
Basic is heel slim geweest om contributie niet meer af te schrijven bij klanten. Zo maken ze alle kleine sportscholen in 1 klap kapot
Nou ja ze waren al lid van basic he niet van een andere kleine sportschool. Als ik daar lid was geweest dan betaalde ik gewoon door ook al kunnen we niet sporten.
 
FB_IMG_1587286369069.jpg
 
Ze zouden gewoon (net als andere sportscholen) uur blokken moeten maken zodat er een x aantal naar binnen kunnen en het volgende uur weer andere. Zo blijft iedereen draaien en krijgt iedereen een kans om te trainen. Alleen basic fit is slim nu, let maar op straks.
Ik krijg binnen een uur mijn training niet gedaan hoor laat staan dat ik kan gebruiken wat ik moet gebruiken.
 
Ik geloof simpelweg niet dat de sportscholen weer opengaan.

Als de overheid besluit de maatregelen te versoepelen, gaan er eerst belangrijkere voorzieningen open: scholen en horecagelegenheden. De laatstgenoemde heeft ook een aanzienlijk aandeel in de economie.
 
Ik geloof simpelweg niet dat de sportscholen weer opengaan.

Als de overheid besluit de maatregelen te versoepelen, gaan er eerst belangrijkere voorzieningen open: scholen en horecagelegenheden. De laatstgenoemde heeft ook een aanzienlijk aandeel in de economie.
jullie vergeten allemaal, dat sporten ook enorm belangrijk is. door sporten zijn minder mensen ziek, minder pijntjes en hier onderhouden ook veel mensen sociale contacten.
kinderen die op een vereniging aanwezig zijn en hier hun ei kwijt kunnen. ipv rottigheid uit te halen op de buurt.

ik zie eerder de sport activiteiten weer herstarten dan een horeca zaak.
een kapper en een nagelstudio zal weer open kunnen gaan. met maatregelen dat ze werken met mondkapjes en handschoenen dragen.
 
Ik geloof simpelweg niet dat de sportscholen weer opengaan.

Als de overheid besluit de maatregelen te versoepelen, gaan er eerst belangrijkere voorzieningen open: scholen en horecagelegenheden. De laatstgenoemde heeft ook een aanzienlijk aandeel in de economie.
Vvd antwoord dit. Beetje jammer.
 
Vergeet niet dat er over minder dan een jaar landelijke verkiezingen zijn. Er zal goed worden gekeken door de coalitiepartijen waar het electoraal belang ligt en hoe dit kan worden verenigd met de maatregelen.
 
Ik denk dat ze in juni pas beperkt weer opengaan. We gaan het zien (meer kunnen we toch niet doen helaas)
 
Back
Naar boven