- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Super info. Komt wel goed deze maand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super info. Komt wel goed deze maand.
Ik ga alvast de patronen in goede volgorde leggen en de supps afstoffen

Op1, donderdag 16 april: https://www.npostart.nl/op1/16-04-2020/POW_04596637Laatst was Ronald Wouters in een praatprogramma waarin hij toelichtte hoe volgens hem het openen van de sportscholen in de anderhalve-meter-samenleving eruit zou moeten zien. Ik kan mij niet meer herinneren in welk programma dit was. Wel de moeite waard om even terug te kijken.
Toevallig iemand dit dat ook gezien heeft en nog wel herinnert in welk programma dat was?![]()
Ik zou nergens op rekenen.Reken er maar op dat sportscholen in ieder geval zullen openen voordat horeca en evenementen weer kunnen opstarten. Ik verwacht de eerste stappen aanstaande dinsdag.
Nou dit is vrij vanzelfsprekend. Het voornaamste probleem wat bijv. horeca en evenementen wel kent en een sportschool niet is het samenkomen van mensen uit verschillende windrichtingen. Dat probeert men te voorkomen omdat daardoor meerdere besmettingshaarden ontstaan. Een sportschool is wat dat betreft in wezen niet anders dan een supermarkt. Iedereen heeft zijn vaste zaak en daar kom je telkens met (ongeveer) dezelfde mensen in aanraking.
Daarbij zijn de hygiëne regels altijd al veel scherper dan in een supermarkt. Ook is anderhalve meter tussenruimte goed realiseerbaar, en grote groepen voorkomen door middel van inschrijven op bloktijden is ook een heel haalbare aanpak.Nou dit is vrij vanzelfsprekend. Het voornaamste probleem wat bijv. horeca en evenementen wel kent en een sportschool niet is het samenkomen van mensen uit verschillende windrichtingen. Dat probeert men te voorkomen omdat daardoor meerdere besmettingshaarden ontstaan. Een sportschool is wat dat betreft in wezen niet anders dan een supermarkt. Iedereen heeft zijn vaste zaak en daar kom je telkens met (ongeveer) dezelfde mensen in aanraking.
Zag toch in laatste week voor het hier dicht ging ineens veel Belgen.Nou dit is vrij vanzelfsprekend. Het voornaamste probleem wat bijv. horeca en evenementen wel kent en een sportschool niet is het samenkomen van mensen uit verschillende windrichtingen. Dat probeert men te voorkomen omdat daardoor meerdere besmettingshaarden ontstaan. Een sportschool is wat dat betreft in wezen niet anders dan een supermarkt. Iedereen heeft zijn vaste zaak en daar kom je telkens met (ongeveer) dezelfde mensen in aanraking.
Denk ook dat de ‘dagpasjes’ voorlopig even zullen verdwijnen.Zag toch in laatste week voor het hier dicht ging ineens veel Belgen.
We zullen zien hoe lang ze er hun aan gaan kunnen houden. in veel fitness zaken is anderhalve meter niet haalbaar.Daarbij zijn de hygiëne regels altijd al veel scherper dan in een supermarkt. Ook is anderhalve meter tussenruimte goed realiseerbaar, en grote groepen voorkomen door middel van inschrijven op bloktijden is ook een heel haalbare aanpak.
Ja maar goed, uiteindelijk nu niemand kan trainen zullen ze iets moeten doen. Dan train ik liever een uur ipv helemaal niet. Van uit jou of “onze” positie snap ik wat je zegt, vanuit de sportschool zijn positie is het ook begrijpelijk omdat ze meer mensen moeten helpen en niet bv alleen jou.Waar ik train is een kleine zaal met veel toestellen dicht op elkaar. Als daar anderhalve meter tussen moet blijft er weinig over. En dat reserveren idee vind ik ook ruk. Ik train vaak 2 uur of meer. Moet je straks weg, omdat een ander het volgende uur heeft.
Denk dat helemaal niks is gebouwd voor een 1.5 meter samenleving eerlijk gezegdWe zullen zien hoe lang ze er hun aan gaan kunnen houden. in veel fitness zaken is anderhalve meter niet haalbaar.
denk dat er veel mensen beetje te veel aan wishfull thinking doen.
Ik hoop uiteraard dat alles zo snel mogelijk open gaat. Maar met hopen kom je meestal nergens.
Ik train nog wel even thuis terwijl ik mijn contributie betaal. Kom al bijna 10 jaar in deze gym (geen keten). En heb daarnaast al zeker 5 jaar een homegym. Kom graag in de gym voor het sociale deel, maar wil ook gewoon mijn ding doen. Ik heb gewoon nog werk (thuis) dus mijn inkomen en uitgaven blijven gelijk. Ik kom ook na corona graag weer in de gym dus zie geen reden nu geen contributie te betalen. De kinderdagopvang daarentegen, als die toch weer open zou kunnen.Ja maar goed, uiteindelijk nu niemand kan trainen zullen ze iets moeten doen. Dan train ik liever een uur ipv helemaal niet. Van uit jou of “onze” positie snap ik wat je zegt, vanuit de sportschool zijn positie is het ook begrijpelijk omdat ze meer mensen moeten helpen en niet bv alleen jou.
Respect daarvoor! Basic fit was slim door geen contributie meer af te nemen en zo kleinere sportscholen het moeilijk te maken. Klanten lopen weg en hun maken straks een leuke aanbieding en creëren monopolie. Mijn vader beheert zelf ook een sportschool en is ook erg blij met de coulance van mensen op dit moment. Als je je baan verliest of iets dergelijks is het uiteraard wel te begrijpen, maar het zou zonde zijn nu niet te betalen en straks in een sportschool te eindigen waar je het (misschien) veel slechter hebt.Ik train nog wel even thuis terwijl ik mijn contributie betaal. Kom al bijna 10 jaar in deze gym (geen keten). En heb daarnaast al zeker 5 jaar een homegym. Kom graag in de gym voor het sociale deel, maar wil ook gewoon mijn ding doen. Ik heb gewoon nog werk (thuis) dus mijn inkomen en uitgaven blijven gelijk. Ik kom ook na corona graag weer in de gym dus zie geen reden nu geen contributie te betalen. De kinderdagopvang daarentegen, als die toch weer open zou kunnen.
Kreeg vanochtend dit toegestuurd. Het is natuurlijk allemaal giswerk tot nu toe en de tijd zal het zeggen maar misschien is het leuk om te lezen.