XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
In Duitsland hadden ze helemaal geen protocol. Was gewoon van ga maar open en nu hebben ze volgens mij ons protocol 1 op 1 gekopieerd.
Maar hier hebben we zaken te doen met de Nederlandse overheid en dus geen f**k te maken met Duitsland.
In Centraal Afrika zullen ze vast uberhaupt geen maatregelen hebben en in weer andere landen zijn ze nog veel stricter.
Zo denkt elke bestuurder van welk land dan ook, mensen kunnen buiten bewegen en hebben dus niet per definitie de sportscholen nodig en ja economie gaat nou eenmaal voor op gyms. Volkomen logisch maar past niet in jouw denkbeeld omdat enige is dat jij wil dat je weer terug kan naar de gym.

Maar hier hebben we zaken te doen met de Nederlandse overheid en dus geen f**k te maken met Duitsland.
In Centraal Afrika zullen ze vast uberhaupt geen maatregelen hebben en in weer andere landen zijn ze nog veel stricter.

Zo denkt elke bestuurder van welk land dan ook, mensen kunnen buiten bewegen en hebben dus niet per definitie de sportscholen nodig en ja economie gaat nou eenmaal voor op gyms. Volkomen logisch maar past niet in jouw denkbeeld omdat enige is dat jij wil dat je weer terug kan naar de gym.
Ik begrijp ook wel waarom gyms dicht zijn, maar blijft wel gewoon kut. Vandaar dat zoveel mensen zeggen dat ze open moeten

Stond op site van duitse gyms toen ik mij aan het orienteren was. Dat van dat kopieren heb ik verzonnen maar ziet er hetzelfde uit.

Ligt ook weer aan de deelstaat waarin je kijkt, genoeg deelstaten waarin de Maßnahmen sehr deutlich geformuleerd zijn :)

Dit laatste is het hele punt van dit verhaal. Iedereen focust zich alleen op hetgeen wat van hem/haar is afgenomen en de rest is niet belangrijk.

Ik vind het superkut dat de gym dicht is, maar waar een wil is is een weg. Je kan prima bewegen zonder sportschool en als je echt graag wilt dan investeer je gewoon in wat apparatuur (wat niet veel hoeft te zijn) waardoor je toch gewoon je ding kan doen. Je kan zonder sportschool prima aan je gezondheid werken.

De meeste gooien het nu maar op "gezondheid". In een normale situatie hadden ze hun neus volgestopt op een festival in deze periode, maar als de sportscholen dicht zijn gaat het ineens om de gezondheid. Hou op zeg :roflol: Geef gewoon toe (voor degene waar dit op van toepassing is) dat je het kut vind dat je eventjes niet door andere mensen bewondert wordt in de gym, maar ga niet doen alsof het om je gezondheid gaat :roflol:

Ik vind het vooral kut dat ik niet kan shinen op festivals, dus eigenlijk heb ik niet eens een gym nodig nu :dunno:

Het is in ieder geval goed om te weten dat als de gyms wel open gaan op 1 september dat we dan ineens geen verhoogd risico lopen op besmetting.

Dan is het gelukkig wel veilig en hebben we geen last meer van die aerosols.

Terug
Naar boven