Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Hebben ook 60.000 ic bedden meer als hier.
Als de reproductiewaarde daar door de versoepelingen in Duitsland verder doorstijgt, kijkt NL ook mee en zullen ze die versoepelingen (zoals het openen van sportscholen) hier niet snel ook doorvoeren. Zeker met relatief weinig IC-capaciteit t.o.v. Duitsland.

Als de reproductiewaarde daar door de versoepelingen in Duitsland verder doorstijgt, kijkt NL ook mee en zullen ze die versoepelingen (zoals het openen van sportscholen) hier niet snel ook doorvoeren. Zeker met relatief weinig IC-capaciteit t.o.v. Duitsland.
Nu de kogel voor @Guido32 door de kerk is dat ie in Duitsland gaat trainen, zal hem het een worst wezen wat ze in Nederland doen :shrug:

Vreemd dat de zwembaden weer open zijn om baantjes te trekken en sportscholen dichtblijven. Als het gaat om de lucht die word uitgeademd tijdens het sporten verder reikt dan 1,5meter is dat toch ook tijdens het zwemmen.

Daarnaast is het niet bekend of water het virus kan verspreiden.

Nu de kogel voor @Guido32 door de kerk is dat ie in Duitsland gaat trainen, zal hem het een worst wezen wat ze in Nederland doen :shrug:
Waarom zou ik mij druk maken als het jullie toch niet boeit. Maar zo zijn er hier ook. Die vinden het wel prima zo. Die zeggen.. Guido, als het nog langer duurt, ga ik helemaal niet meer. En dat begrijp ik wel. Hebben ze tenminste een smoes dat ze uitzien zoals ze uitzien.

Vreemd dat de zwembaden weer open zijn om baantjes te trekken en sportscholen dichtblijven. Als het gaat om de lucht die word uitgeademd tijdens het sporten verder reikt dan 1,5meter is dat toch ook tijdens het zwemmen.

Daarnaast is het niet bekend of water het virus kan verspreiden.
Nog niet alle zwembaden zijn open, hier gaat het zwembad de 22 e pas open en met geleidelijke stappen, dus eerst zwemles a en b. (Kleine kinderen, minder risico) Maar nog geen baantjes zwemmen, recreatief zwemmen of groepslessen, dat komt later pas helaas. Heb veel zin om te zwemmen maar nog even geduld hebben

In het zwembad ben je ook zo nu en dan uit het water. Of in het midden van de glijbaan krijg ik een hoestbui en jij komt achter mij.. Oh nee maakt niet uit buiten.. Is wel nog 1.5m met glijden?
Netjes op het stoplicht wachten bij de glijbaan.

Gewoon chloor in het airco filter 🤣

Bundesliga gaat ook weer beginnen.

Terug
Naar boven