Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Dus versoepeling voor bezoek aan de zwakkeren onder ons maar sporten mag niet.
Nee, sporten in de sportschool (ik neem aan dat je dat bedoeld) mag misschien ook weer. Daarover zijn ze nog in overleg. Volgende week horen we daarover meer.

Daarbij is het argument dat bejaarden vaak niet lang in een verzorgingstehuis zitten tot ze sterven. De vraag is of het ethisch is om deze mensen af te zonderen in eenzaamheid, in het laatste jaar van hun leven. Een beetje spieren pompen in de gym is een discussie op een heel ander niveau.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil de gym ook liever vandaag open dan morgen. But this is how the cookie crumbles..

Gyms zijn toch weer open met alles buiten in een tent? Wat is nu nog het probleem, geen spiegels?

• Like
Waarderingen: BB_
Zat sportscholen waar het helaas nog niet zo is

Dat is nog niet het geval bij filialen van ketens zoals Basic-Fit en FitForFree :(
Ik was boos
:(
Screenshot_20200519-205209_Chrome.jpg

Hier gisteravond voor het eerst weer bij de sportschool kunnen trainen.
Al het basismateriaal staat buiten onder een grote tent.
Er staan veel flesjes met ontsmettingsmiddel.

Was weer lekker, nu wel flinke spierpijn na zoveel weken niets doen.......
Ben maar rustig begonnen met fullbody. Vrijdag staat de volgende weer op de planning.

Vandaag het kort geding van Big Gym tegen de Nederlandse Staat. Mochten ze gelijk krijgen, dan neem ik aan dat de uitspraak ook geldt voor de andere sportscholen in NL, als die vergelijkbare maatregelen (kunnen) nemen. Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar acht de kans vrij klein dat ze 'winnen'. Behandeling van de zaak is om 15:00.

Vandaag het kort geding van Big Gym tegen de Nederlandse Staat. Mochten ze gelijk krijgen, dan neem ik aan dat de uitspraak ook geldt voor de andere sportscholen in NL, als die vergelijkbare maatregelen (kunnen) nemen. Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar acht de kans vrij klein dat ze 'winnen'.
Ik heb mijn hoop ook meer gevestigd op NLActief die diplomatiek overlegt met het kabinet.. Volgende week dinsadg, 26 mei, horen we daar meer over. :)

Sportscholen gaan niet open voor 1 september

Bezig baasje jij. Studie, lekker vakjes vullen en ook nog een job bij het outbreak management team. Je zal het wel druk hebben!
Wist je dat we hier ook nog een 17-jarige viroloog op dit forum hebben, die tevens zuivelexpert is en toekomstig IFBB-pro? Wat treffen we het hier toch... ;)

Terug
Naar boven