MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik las ook dat het verder ellende was, slechte communicatie, deurwaarder, etc. Maar puntje bij paaltje zeggen we allemaal solidair te zijn, maar willen we wel ons geld terug. Beetje klappen voor een zorgverlener en dit breed uitmeten op facebook en we zijn weer solidaire wereldverbeteraars.
Maar ben je nu solidair met je gym of met de overheid? Leuk en aardig dat de overheid zegt jullie moeten dicht maar dan moeten ze niet de rekening bij mij leggen. Paar maanden had ik er wel begrip voor maar die is nu op.

Ieder zijn eigen keuze lijkt me. Maar dan vraagt de krant wat en zeggen mensen solidair te zijn, maar dat zijn ze niet een alinea verder. Zeg het dan ook niet. Zeg gewoon ik wil mijn geld terug, klaar.

Ieder zijn eigen keuze lijkt me. Maar dan vraagt de krant wat en zeggen mensen solidair te zijn, maar dat zijn ze niet een alinea verder. Zeg het dan ook niet. Zeg gewoon ik wil mijn geld terug, klaar.
De overheid had moeten zeggen. Jullie gaan dicht.. Wij regelen dat net zoals met KLM, horeca.. noem maar op. Hoeveel miljard is daar heen gegaan. Weet je hoeveel een piloot verdient? Moet ik 10 jaar voor werken. Nee dan pikken ze liever een paar tientjes van een arme schooier.

Laten ze dat extra geld dat daarvoor nodig is maar lekker halen bij al die grote bedrijven die hier de belasting ontduiken.

Als ze ook in een tent buiten staan zijn ze toch niet de enige/eerste? Misschien de eerste die alles in de tent kwijt kan?

007406CB-7306-40F3-9000-E2F7B5BE7435.jpeg

Wat mij betreft mogen we weer binnen sporten met alle attributen. En die 45 minuten is ook niks :o

Wat mij betreft mogen we weer binnen sporten met alle attributen. En die 45 minuten is ook niks :o
de tijd is misschien nog wel het ergste. maar dat komt vooral door het schoonmaken.

gelukkig zijn ze bij ons vrij rustig qua tijd etc.

de tijd is misschien nog wel het ergste. maar dat komt vooral door het schoonmaken.

gelukkig zijn ze bij ons vrij rustig qua tijd etc.

bij ons doen ze ook schappelijk en staan ze ook echt niet te klokken maar het is een ‘haastige’ training vind ik.

Klagen over de tijd terwijl de meeste helemaal nog niet kunnen trainen :(

Wohoo, ik train bij een goedkope keten en hoef nu niet te betalen.
Boehoe, ik train bij een goedkope keten en die zetten hun spullen niet buiten.

Bij mijn gym mogen vooralsnog ook niet leden meetrainen buiten, kijk eens om je heen wat er wel open is zou ik zeggen.

Terug
Naar boven