MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik ga een andere hobby zoeken.

Je kunt hier wel 100 links delen met positieve aspecten maar het enige wat je ermee bereikt is dat je jezelf en anderen wijsmaakt dat er een kans is terwijl die er gewoon niet is lol

Ik verwacht wel dat de gyms eerder open gaan maar 1 juni is wel heel erg optimistisch :p
Verwacht eerder juli/augustus

f**k deze shit, ik ga volledig homegym.

Je kunt hier wel 100 links delen met positieve aspecten maar het enige wat je ermee bereikt is dat je jezelf en anderen wijsmaakt dat er een kans is terwijl die er gewoon niet is lol
Misinformatie verspreidt sneller dan welk virus dan ook. Stupiditeit helaas ook.

mwa ,de gym is al een paar dagen buiten geopend ,respons is 0,0 :dunno:

Vandaag het kort geding van Big Gym tegen de Nederlandse Staat. Mochten ze gelijk krijgen, dan neem ik aan dat de uitspraak ook geldt voor de andere sportscholen in NL, als die vergelijkbare maatregelen (kunnen) nemen. Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar acht de kans vrij klein dat ze 'winnen'. Behandeling van de zaak is om 15:00.
Geen sensatie. Ze hebben het toch niet doorgedrukt en wachten wat er volgende week uit het overleg komt...
https://www.transport-online.nl/site/115248/fitnessketen-biggym-wacht-overheidsbesluit-af/

Goed om te weten dat ik wettelijk recht heb om m'n geld terug te krijgen.

Dan ga ik eerst even m'n sportschool declareren bij m'n werkgever (mag ik elke 6 maanden doen en krijg ik 40% teruggestort). Dan daarna even de maandbedragen terug laten boeken van april en mei :roflol:

Vooropgesteld: de meeste mensen hebben begrip voor ondernemers die het zwaar hebben en willen zich best schappelijk opstellen...

...De ruimhartige compensatie waar de sportschool mee dweept, blijkt in praktijk niks meer te zijn dan het opwaarderen van de ledenpas waar drankjes of een uurtje sauna mee betaald kunnen worden. Daar hebben de leden niet veel aan, die willen gewoon hun geld terug.

• Like
Waarderingen: BB_
Vooropgesteld: de meeste mensen hebben begrip voor ondernemers die het zwaar hebben en willen zich best schappelijk opstellen...

...De ruimhartige compensatie waar de sportschool mee dweept, blijkt in praktijk niks meer te zijn dan het opwaarderen van de ledenpas waar drankjes of een uurtje sauna mee betaald kunnen worden. Daar hebben de leden niet veel aan, die willen gewoon hun geld terug.

wat een slecht en amateuristisch crisismanagement ,duidelijke en eerlijke communicatie had al veel onbegrip en klachten kunnen voorkomen ,stuur nooit hijgerige deurwaarders naar je klanten ,les 1 uit het ondernemershandboek
ik hoop dat die vlikkers failliet gaan

Ik las ook dat het verder ellende was, slechte communicatie, deurwaarder, etc. Maar puntje bij paaltje zeggen we allemaal solidair te zijn, maar willen we wel ons geld terug. Beetje klappen voor een zorgverlener en dit breed uitmeten op facebook en we zijn weer solidaire wereldverbeteraars.

Terug
Naar boven