XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
De onduidelijkheid is juist wat dodend is voor de sportscholen, maak gewoon een beslissing en hou je daaraan. Als het voor 1 september zeker niet open gaat kunnen gyms zelf de beslissing maken om te investeren in een overkapping wat blijkbaar wel mag, maar als je elke week moet wachten of je wel of niet open mag ga je natuurlijk niet investeren voor de lange termijn. Los hiervan vind ik wel dat Nederland en het RIVM zich doodstaart op eigen onderzoek en eigen bevindingen terwijl in heel Europa buiten ons al een datum geprikt is voor de heropening van gyms of ze zijn al weer geopend.
Er is toch gewoon 1 september als datum gegeven? Met misschien iets eerder als alles goed loopt omdat iedereen zo loopt te klagen.

Er is toch gewoon 1 september als datum gegeven? Met misschien iets eerder als alles goed loopt omdat iedereen zo loopt te klagen.

Jazeker, maar er waren wat fouten gemaakt in de communicatie tussen de fitnessbranche en het kabinet en toen is er besloten nog een keer te kijken of het wel of niet eerder kon. Vorige week zou er toen uitsluitsel komen op dinsdag maar ze waren hier nog niet klaar voor en toen werd gezegd dat er vanavond 19.00 meer duidelijkheid komt. Ik zit bij fit for free en die denken nog steeds dat er een kans is dat ze open mogen op 1 juni en tot er zekerheid is zetten ze niks buiten. Als ze 1 juni niet open mogen zetten ze vanaf 1 juni hun spullen buiten.

Ik ben ondertussen zo desparate dat het mij niet meer intresseerd of ze hun spullen binnen zetten of buiten met of zonder tent ik wil gewoon weer knallen!!

MyHealthClub Leeuwarden is volgens mij de enige waar buiten trainen mogelijk is. Ik zal kijken wat de mogelijkheden zijn en dan denk ik dat ik daar ga trainen tot ik weer bij BigGym kan trainen

Mits ze 5G hebben en een vaccin via de airco verspreiden.Ook moet iedereen een chip vanwege preventie.

Niet veel later "ontdekt" de wetenschap dat buitensporten onaanvaardbare risico's met zich meebrengt.
5g is alleen gevaarlijk als je het in 1 keer snuift.

Hier gaat de basic fit wel weer open :woot: krijg net een mail.

Hier gaat de basic fit wel weer open :woot: krijg net een mail.

Nice! Hier in Leeuwarden zijn er drie Basic-Fits en zou er ook nog een vierde komen, dus het zou mooi zijn als ze dat hier ook doen.

Maar, waar woon je als ik vragen mag? Waar is ‘hier’?

Ook nu.nl heeft het nu op de voorpagina staan.

Dat beetje hoop wat ik had is wel aardig verdwenen nu.. :roflol:

Maar weer even een uitbreiding van mijn homegym bestellen bij @Fitness Seller dan maar. :)

Ook nu.nl heeft het nu op de voorpagina staan.

Dat beetje hoop wat ik had is wel aardig verdwenen nu.. :roflol:

Maar weer even een uitbreiding van mijn homegym bestellen bij @Fitness Seller dan maar. :)
Mijn hoop was al verdwenen toen ze cafes en restaurants boven sportscholen zetten om daarna sauna's en seksclubs bij de sportscholen te voegen. Eigenlijk zeiden ze van dit is de absolute laagste prioriteit die we hebben.

Mijn hoop was al verdwenen toen ze cafes en restaurants boven sportscholen zetten om daarna sauna's en seksclubs bij de sportscholen te voegen. Eigenlijk zeiden ze van dit is de absolute laagste prioriteit die we hebben.
Het feit dat de landen om ons heen de sportscholen wel openen gaf mij nog enige hoop. En zeker nu in Duitsland besmetting hebben plaatsgevonden in restaurants en een kerkdienst, en niet in sportscholen, dacht ik dat we nog wel een klein kansje hadden.

De kans dat de regering niet meegaat in het advies van het OMT is erg klein, hoewel het niet uitgesloten is. Maar ik leg mij er nu ook maar bij neer dat we samen met de sexclubs op 1 september weer onder voorwaarden open gaan. Het is niet anders..

Ik lees niet alles zoals jullie @Steks weten. Maar wat voor beeld het het OMT bij "fitness"?
Dat er 30 man in een cirkel op een spinningbike zit met allemaal 3 liter zweet onder hun bike?
Of met 15 man op een loopband naast elkaar badend in het zweet dan snap ik het wel.

Vaak als ik bij de Basic was dan waren er vaak nog geen eens 30 man. En je hebt boven plus beneden ruimte dus het kan makkelijk hier.

Ik lees niet alles zoals jullie @Steks weten. Maar wat voor beeld het het OMT bij "fitness"?
Dat er 30 man in een cirkel op een spinningbike zit met allemaal 3 liter zweet onder hun bike?
Of met 15 man op een loopband naast elkaar badend in het zweet dan snap ik het wel.

Vaak als ik bij de Basic was dan waren er vaak nog geen eens 30 man. En je hebt boven plus beneden ruimte dus het kan makkelijk hier.
Het gaat niet over zweet, het gaat om ademen en kleine druppeltjes die in een slecht geventileerde ruimte blijven hangen of door airco verspreid worden.

Daarom gaan veel voorstellen over het toestaan van niet-intensief sporten.

Heb wel het idee dat ze een beeld hebben van alle cardio die ook prima (beter zelfs) buiten kan. Dat heeft dan natuurlijk 0.0 prioriteit of belang om open te laten gaan.

Of dat krachtsport eigenlijk maar bestaat uit wat pushups doen of waar je niet meer mee bereikt dan wat met een beetje voetballen gebeurt. Hoeveel doen er nou zo serieus aan dat ze de gewichten van een sportschool nodig hebben? Een niche in een niche.

Het gaat niet over zweet, het gaat om ademen en kleine druppeltjes die in een slecht geventileerde ruimte blijven hangen of door airco verspreid worden.

Daarom gaan veel voorstellen over het toestaan van niet-intensief sporten.
Dan mensen bij binnenkomst temperaturen. Wijk je af van de norm kom je er niet in. En ja ik weet het sommigen hebben geen symptomen.

Maar ja anders zie ik de gyms pas opengaan wanneer er een vaccin is. :/

Want zo lang er besmettingen zijn blijft het gewoon dicht lijkt mij.

Zolang er geen geld bij hoeft laten ze sportscholen dicht. Boeit hun dat. Eigenlijk moest iedereen contributie opzeggen.

Terug
Naar boven