MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Gooi alle cardio apparaten eruit. Cardio kun je gewoon buiten doen.
Dan de kracht toestellen iets verder uit elkaar en dan door.
Groepslessen kan ook terug naar de dansschool, daar kwamen ze vandaan. Helaas leven sportscholen van de groepslessen en mensen die toch niet komen cardio-en.

Gooi alle cardio apparaten eruit. Cardio kun je gewoon buiten doen.
Dan de kracht toestellen iets verder uit elkaar en dan door.
Groepslessen kan ook terug naar de dansschool, daar kwamen ze vandaan. Helaas leven sportscholen van de groepslessen en mensen die toch niet komen cardio-en.

:roflol: Gister ook een groepje bij ons in de gym @Furryx94. Gewoon groepsles aan het doen met van die onnozele bw oefeningen in de gym.
Kom op doe dat gewoon buiten...

En in de noordelijke provincies is toch geen of nauwelijks corona?
Laten ze dan regionaal open gaan.

Ik kan straks wel op vakantie naar Duitsland en trainen daar, en hier pas in September, dat is toch raarh?

Het valt toch niet uit te leggen dat in Duitsland de sportscholen wel open kunnen, terwijl de situatie daar niet wezenlijk anders is dan hier in NL?

Mja voor 90% van de sportschool ganger gaat het om meer dan een beetje trainen he. In de particuliere gyms iig.

90% van de mensen die je ziet. De overgrote meerderheid bestaat voornamelijk uit leden die <3x per week naar de sportschool gaan. En dan tel ik dus ook de mensen met groepslessen en wat cardio bij. Mensen die serieus liften, zijn helaas een minderheid.

Waar is t te volgen? Of gaat het niet door omdat het OMT nog geen advies heeft gegeven

Het valt toch niet uit te leggen dat in Duitsland de sportscholen wel open kunnen, terwijl de situatie daar niet wezenlijk anders is dan hier in NL?
Grotere IC-capaciteit als het niet goed gaat zou bij voorbeeld een factor kunnen zijn.

Geen idee wat er allemaal achter zo'n weging zit.

Grote coronauitbraak in Zuid-Korea gelinkt aan fitnessclubs - https://nos.nl/l/2335197

Dit gaat ook niet bijdragen aan de overweging om eerder te openen ben ik bang.

Dat gaat over danslessen lijkt mij niet correct dit te vergelijken met fitness wat je alleen doet.

Terug
Naar boven