- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we hopen dat de overheid zo verstandig is om niet 1 juni al alles open te zetten. Er gaat namelijk al flink wat los gelaten worden. Zou nog minimaal 1 maand wachten als ze van 1 september afwijken.

1 juni lijkt mij ook niet reëel. Betekent wel dat ik de hele DBB contest straks heb doorlopen zonder ooit 1 keer met fatsoenlijk materiaal te kunnen hebben getraind, maar het is niet anders.Laten we hopen dat de overheid zo verstandig is om niet 1 juni al alles open te zetten. Er gaat namelijk al flink wat los gelaten worden. Zou nog minimaal 1 maand wachten als ze van 1 september afwijken.
1 juni lijkt mij ook niet reëel. Betekent wel dat ik de hele DBB contest straks heb doorlopen zonder ooit 1 keer met fatsoenlijk materiaal te kunnen hebben getraind, maar het is niet anders.
Spijt is een zinloze emotie.
Presies. Wel interessant om te zien als 1 sept ook niet doorgaat...Ja nog te veel onduidelijk....kijken volgend jaar nog eens.. Superhelden.Krijgen we straks een tweede piek door de opening van de horeca en dan kunnen we het wel helemaal vergeten. En dan de herfst/winter. Dan loopt sowieso half Nederland te snotteren... Dat wordt wat.
Ik zei toch volgend jaar naar niemand geloofde mePresies. Wel interessant om te zien als 1 sept ook niet doorgaat...Ja nog te veel onduidelijk....kijken volgend jaar nog eens.. Superhelden.

Idd.. Maar of dan nog iedereen beetje de schouders ophaald.
Mits ze 5G hebben en een vaccin via de airco verspreiden.Ook moet iedereen een chip vanwege preventie.Nog even, dan koopt Bill Gates alle sportscholen op en mogen ze weer open.
Gewoon realistisch. Dat wordt de home-gym maar uitbreiden dan.
En uiteindelijk moeten we allemaal volgens een schema van Joel Seedman trainen.Mits ze 5G hebben en een vaccin via de airco verspreiden.Ook moet iedereen een chip vanwege preventie.
Niet veel later "ontdekt" de wetenschap dat buitensporten onaanvaardbare risico's met zich meebrengt.