XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Laten we hopen dat de overheid zo verstandig is om niet 1 juni al alles open te zetten. Er gaat namelijk al flink wat los gelaten worden. Zou nog minimaal 1 maand wachten als ze van 1 september afwijken.

Laten we hopen dat de overheid zo verstandig is om niet 1 juni al alles open te zetten. Er gaat namelijk al flink wat los gelaten worden. Zou nog minimaal 1 maand wachten als ze van 1 september afwijken.
1 juni lijkt mij ook niet reëel. Betekent wel dat ik de hele DBB contest straks heb doorlopen zonder ooit 1 keer met fatsoenlijk materiaal te kunnen hebben getraind, maar het is niet anders.

Sportscholen gaan voorlopig niet open. Te veel onduidelijk. Kan gewoon tot 1 sept duren. Was net op radio.

Krijgen we straks een tweede piek door de opening van de horeca en dan kunnen we het wel helemaal vergeten. En dan de herfst/winter. Dan loopt sowieso half Nederland te snotteren... Dat wordt wat.

Krijgen we straks een tweede piek door de opening van de horeca en dan kunnen we het wel helemaal vergeten. En dan de herfst/winter. Dan loopt sowieso half Nederland te snotteren... Dat wordt wat.
Presies. Wel interessant om te zien als 1 sept ook niet doorgaat...Ja nog te veel onduidelijk....kijken volgend jaar nog eens.. Superhelden.

Nog even, dan koopt Bill Gates alle sportscholen op en mogen ze weer open.
Mits ze 5G hebben en een vaccin via de airco verspreiden.Ook moet iedereen een chip vanwege preventie.

Niet veel later "ontdekt" de wetenschap dat buitensporten onaanvaardbare risico's met zich meebrengt.

—> 2021

Onze gym heeft bijna alle barbells nu in een tent liggen maar ik hoop dat die niet straks allemaal verroest zijn.

De onduidelijkheid is juist wat dodend is voor de sportscholen, maak gewoon een beslissing en hou je daaraan. Als het voor 1 september zeker niet open gaat kunnen gyms zelf de beslissing maken om te investeren in een overkapping wat blijkbaar wel mag, maar als je elke week moet wachten of je wel of niet open mag ga je natuurlijk niet investeren voor de lange termijn. Los hiervan vind ik wel dat Nederland en het RIVM zich doodstaart op eigen onderzoek en eigen bevindingen terwijl in heel Europa buiten ons al een datum geprikt is voor de heropening van gyms of ze zijn al weer geopend.

19:00 meer duidelijkheid van onze CEO.

Mits ze 5G hebben en een vaccin via de airco verspreiden.Ook moet iedereen een chip vanwege preventie.

Niet veel later "ontdekt" de wetenschap dat buitensporten onaanvaardbare risico's met zich meebrengt.
En uiteindelijk moeten we allemaal volgens een schema van Joel Seedman trainen.

Terug
Naar boven