Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Alleen die 100 man per ruimte twijfel ik sterk aan dat dat doorgaat.
Er zal wel regel voor aantal p per m^2 komen. Grote gyms kunnen dan best wat mensen kwijt. Punt is dat iedereen bij het DB-rack en bankjes wil zijn, wil benchen, cables wilt doen etc .

Anytime Fitness ook. Tijdvakken van een uur, max 32 mensen per uur. Sta er nog van te kijken, want 32 is vrij druk in de kleine vestiging waar ik sport.

BigGym Leeuwarden heeft een super groot oppervlak. Ala er daar voorheen maar 30 mensen waren was het rustig

Ik neem aan dat die voor iedere serieuze sporter toch wel reden genoeg / de druppel is om over te stappen naar een degelijk gym. Ik zie BF en F4F niet op een fatsoenlijke manier open gaan op 1 juli.

Hoezo basic fit ga je hetzelfde als alle andere gyms gewoon uurtje reserveren toch?
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met me na een uur wegsturen dat wel.

Er zal wel regel voor aantal p per m^2 komen. Grote gyms kunnen dan best wat mensen kwijt. Punt is dat iedereen bij het DB-rack en bankjes wil zijn, wil benchen, cables wilt doen etc .
Wachten tot het squat rack vrij is is er straks niet bij.. :sad:

Hoezo basic fit ga je hetzelfde als alle andere gyms gewoon uurtje reserveren toch?
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met me na een uur wegsturen dat wel.
Ik kan nu anderhalf uur trainen en vanaf 1 juli waarschijnlijk een blok van 4 uur kiezen waarbinnen ik vrij ben, zodat we minder tijdgebonden zijn.

Bij BF in België zijn bovendien de helft van de machines afgeplakt.

Top, het Powerrack is mijn bitches!

100 man per uur is super ,weinig gyms die deze aantallen pre corona al haalde ,met een beetje geluk haalde ze dit op de gehele dag lol,basic fit is overigens wel in mijn achting gestegen ,waar andere gyms voorheen sympathieker leken, blijkt
basic fit als een van eerste en weinigen gewoon alles zonder te zeuren te hebben bevroren,ik ken wel een paar op dit forum bewierookte gyms die wat dat betreft keihard door de mand zijn gevallen,mooie praatjes maar in de praktijk gewoon
keiharde geldhoeren

Laatst bewerkt:
100 man per uur is super ,weinig gyms die deze aantallen pre corona al haalde ,met een beetje geluk haalde ze dit op de gehele dag lol,basic fit is overigens wel in mijn achting gestegen ,waar andere gyms voorheen sympathieker leken, blijkt
basic fit als een van eerste en weinigen gewoon alles zonder te zeuren te hebben bevroren,ik ken wel een paar op dit forum bewierookte gyms die wat dat betreft keihard door de mand zijn gevallen,mooie praatjes maar in de praktijk gewoon
keiharde geldhoeren
Voor een beursgenoteerd bedrijf met aandeelhouders ook wel iets makkelijker natuurlijk.

Het maximaal aantal mensen wat tegelijkertijd mag sporten zou eigenlijk af moeten hangen van de oppervlakte van de ruimte. Dus minimaal X vierkante meter per sporter. Beetje vreemd als dat voor elke vestiging van een keten gelijk zou zijn.
Hangt het ook van af want bij ons mogen maar 30 mensen per 50 minuten komen omdat er anders niet aan de 1.5 meter voldaan kan worden

Hangt het ook van af want bij ons mogen maar 30 mensen per 50 minuten komen omdat er anders niet aan de 1.5 meter voldaan kan worden
Wat ik bedoelde is dat een (grote) keten per vestiging zou moeten bekijken hoeveel sporters ze tegelijkertijd aan kunnen.

Maar goed, in 'mijn' gym dus geen reserveringen voor individueel sporten en ook geen tijdslots. Blijkbaar verwachten ze dat ze de spontane toestroom wel aankunnen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan de eerste dagen. Er zijn natuurlijk een aantal leden die hun abonnement hebben opgezegd en daarnaast nog mensen die het nog niet aandurven of alle extra regels een te grote drempel vinden om te komen.

Wat ik bedoelde is dat een (grote) keten per vestiging zou moeten bekijken hoeveel sporters ze tegelijkertijd aan kunnen.

Maar goed, in 'mijn' gym dus geen reserveringen voor individueel sporten en ook geen tijdslots. Blijkbaar verwachten ze dat ze de spontane toestroom wel aankunnen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan de eerste dagen. Er zijn natuurlijk een aantal leden die hun abonnement hebben opgezegd en daarnaast nog mensen die het nog niet aandurven of alle extra regels een te grote drempel vinden om te komen.
Oh das echt super chill dat je gewoon kan gaan wanneer je wil. Ik hoop dat ik elke dag kan trainen. Mijn plan is om 1x thuis te gaan en 1x in de gym elke dag en dan tijdens de gym trainingen gewoon apparaten en cables enzo. Maar dan moet wel elke dag bij die reserveringen iets beschikbaar zijn voor me:((

Het definitieve protocol:

https://forum.bodybuilding.nl/attac...tief-protocol-verantwoord-sporten-pdf.662541/

Wat mij erg verbaasd is dat kleedkamers en douches dus gewoon gebruikt mogen worden, mits er aan de anderhalve meter afstand kan worden voldaan.

''9. Het is in het fitnesscentrum mogelijk om gebruik te maken van kleedkamers, douches en andere faciliteiten van gelijke strekking;

10. De toiletgroepen mogen worden gebruikt. De gebruiker van het toilet reinigt voor en na gebruik zelf het toilet met schoonmaakspullen die door het centrum beschikbaar worden gesteld;''

Het argument is dat vochtigheid geen aantoonbaar gevaar vormt voor de verspreiding van corona. ???
Maar goed, dat is verder niet zo belangrijk. We gaan weer naar de gym over een ruime week. Punt.

Bijlagen

Zijn er hier krachtsporters die reeds in de basic fit zijn gaan trainen ? Hoe gaat dat in zijn werk met de dumbells ? Moet je die echt voor en na gebruik ontsmetten en zijn alle krachttoestellen beschikbaar ? Tijdspanne één uur is haalbaar maar hoop dat grootste deel van de training niet bestaat uit ontsmetten.

Het definitieve protocol:

https://forum.bodybuilding.nl/attac...tief-protocol-verantwoord-sporten-pdf.662542/

Wat mij erg verbaasd is dat kleedkamers en douches dus gewoon gebruikt mogen worden, mits er aan de anderhalve meter afstand kan worden voldaan.

''9. Het is in het fitnesscentrum mogelijk om gebruik te maken van kleedkamers, douches en andere faciliteiten van gelijke strekking;

10. De toiletgroepen mogen worden gebruikt. De gebruiker van het toilet reinigt voor en na gebruik zelf het toilet met schoonmaakspullen die door het centrum beschikbaar worden gesteld;''

Het argument is dat vochtigheid geen aantoonbaar gevaar vormt voor de verspreiding van corona. ???
Maar goed, dat is verder niet zo belangrijk. We gaan weer naar de gym over een ruime week. Punt.
Dat blijft toch vaag. Zwembaden zijn ook gewoon weer open en dan lig je met meerdere mensen heen en weer te zwemmen in elkaars kielzog. Al die regels zijn op vage theorietjes gebaseerd. Dat krijg je als de overheid de branches zelf oproept maatregels te verzinnen zonder duidelijke aantoonbare handvatten te geven over de samenstelling van deze.

Bijlagen

Terug
Naar boven