AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ben je serieus?

Dat zei Rutte tijdens een persconferentie.
Sorry dat ik meneer Rutte niet op staande voet volg. Maar ik dacht dat er stond dat er weer zoveel mensen mochten komen als wouden komen. Maar is dus alleen als 1.5 meter afstand gehouden kan worden. Bij mijn f4f zijn dat 30 mensen...en dat wist ik al. Ik was even heel blij met dit nieuws maar nu:(

Beetje bodybuilder volgt hem toch juist wel nu. Nu raakt het onze passie. :D

Maar goed, het zij je vergeven.
Ja maar ik hoor alles meteen via whatsapp meestal, maar dit wist ik dus al want was al gezegd. Dacht dat het unlimited aantal mensen was totdat jij kwam met de 1.5 metee🥺

Nog steeds niks gehoord van F4F. Ik dacht eerst dat ze miss zouden wachten op het officiële bericht van Rutte, maar nee. Je zou toch zeggen dat je na al die maanden al een plan en bijbehorende communicatieberichten hebt klaar liggen, zodat je dit alleen nog maar hoeft te posten bij groen licht. Maar kennelijk niet. Teleurstellend wel.

Nog steeds niks gehoord van F4F. Ik dacht eerst dat ze miss zouden wachten op het officiële bericht van Rutte, maar nee. Je zou toch zeggen dat je na al die maanden al een plan en bijbehorende communicatieberichten hebt klaar liggen, zodat je dit alleen nog maar hoeft te posten bij groen licht. Maar kennelijk niet. Teleurstellend wel.
Hoorde net van een medewerker dat er een rede is dat er nog geen mail verstuurd is. De rede weet ik niet jammer genoeg

• Like
Waarderingen: Pren
maak aub niet de denkfout dat er vanaf 1 juli files voor de sportschool staan,voor de meesten was het altijd al een
verplicht nummertje of kwamen alleen even voor de zomervakantie ,is nog maar de vraag of die massaal zullen terugkomen,ik durf wel te beweren dat ik gewoon elke dag kan gaan trainen op vrijwel elk gewenst tijdstip
,behalve het "mongolenuurtje" aka tokkiefestival (19:00-20:00)

maak aub niet de denkfout dat er vanaf 1 juli files voor de sportschool staan,voor de meesten was het altijd al een
verplicht nummertje of kwamen alleen even voor de zomervakantie ,is nog maar de vraag of die massaal zullen terugkomen,ik durf wel te beweren dat ik gewoon elke dag kan gaan trainen op vrijwel elk gewenst tijdstip
Voor de doorsnee gym geldt dit zeker, mijn gym helaas niet :o

Ik zal het ook even bijhouden hoe druk het is elke keer. :)

Dit denk ik ook. De gyms die buiten apparatuur hebben gezet zien hetzelfde. Het is er helemaal niet druk, bij Golds Gym hebben kun je zelfs zonder reservering er naartoe en handhaven op de maximale tijd doen ze niet, want het wordt er nooit druk..

Als ik naar .be kijk waar de fitness begin juni open gegaan zijn.
Wat is er veranderd?

- Je moet op voorhand reserveren wanneer je wilt trainen
De regels hierin verschillen wel beetje van gym tot gym, de Basic-Fit laat je enkel je volgende training reserveren voor maximum 1 uur. Mijn huidige gym is daar vrijer in en heeft ook geen limiet op duurtijd dat je reserveert.
Ben nog niet tegen gekomen dat er een plekje volzet was.

- De omkleedruimtes zijn afgesloten, je moet je op voorhand omgekleed hebben om te trainen en kan je nadien ook niet douchen of omkleden.

- Er staat overal ontsmettingsmiddel en doekjes, bedoeling is dat je alles na gebruik ontsmet

Verder is het gewoon gezond verstand hebben en vb niet langs elkaar doorlopen.

Dit denk ik ook. De gyms die buiten apparatuur hebben gezet zien hetzelfde. Het is er helemaal niet druk, bij Golds Gym hebben kun je zelfs zonder reservering er naartoe en handhaven op de maximale tijd doen ze niet, want het wordt er nooit druk..
Nou beter toch!!!

0EA06556-949B-45B6-B280-6DE151BC8688.png

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven