Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Het buitensporten zoals nu is een beetje behelpen, maar het is zoveel beter dan thuis aanrommelen.
Ik kan weer deadliften en dat was een heel groot gemis bij me.
Ben heel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken als het weer "open" mag, ik zal al wel afzet linten bij de cardio etc.

Dat blijft toch vaag. Zwembaden zijn ook gewoon weer open en dan lig je met meerdere mensen heen en weer te zwemmen in elkaars kielzog. Al die regels zijn op vage theorietjes gebaseerd. Dat krijg je als de overheid de branches zelf oproept maatregels te verzinnen zonder duidelijke aantoonbare handvatten te geven over de samenstelling van deze.
Chloor

Het definitieve protocol:

https://forum.bodybuilding.nl/attac...tief-protocol-verantwoord-sporten-pdf.662543/

Wat mij erg verbaasd is dat kleedkamers en douches dus gewoon gebruikt mogen worden, mits er aan de anderhalve meter afstand kan worden voldaan.

''9. Het is in het fitnesscentrum mogelijk om gebruik te maken van kleedkamers, douches en andere faciliteiten van gelijke strekking;

10. De toiletgroepen mogen worden gebruikt. De gebruiker van het toilet reinigt voor en na gebruik zelf het toilet met schoonmaakspullen die door het centrum beschikbaar worden gesteld;''

Het argument is dat vochtigheid geen aantoonbaar gevaar vormt voor de verspreiding van corona. ???
Maar goed, dat is verder niet zo belangrijk. We gaan weer naar de gym over een ruime week. Punt.
Ik ga toch geen minuut van mijn 60minuten verspillen aan omkleden of plassen.

Wel fijn geregeld. Nou heb ik überhaupt weinig tijd om te sporten nu ik binnenkort (29 juni, goede timing) begin met een intensief 8-5 vakantiebaantjebaantje en 5.45 op sta/19.30 thuis ben om om 22.00 te slapen. Dus met 2 sessies per week vind ik het wel prima. Geen gedoe zoals bij de F4F waar ik vernomen heb alles al te kunnen reserveren. Bij een bekende was de F4F al voor de eerste 4 weken geheel vol gereserveerd. Denk dat het 1 reservering per keer en 4 dagen vooraf reserveren het een stuk makkelijker zal maken.

Hoop wel dat er sancties komen op een no-show. Als het al zo gek gaat worden dat je met moeite een uur kunt sporten in een onhandige tijd dan is het wel fijn dat mensen niet reserveren om niet op te komen dagen. Het blijft een sportschool, er zullen vast genoeg mensen al 2 jaar een ongebruikt abonnement hebben die wel willen reserveren maar toch niet op komen dagen.

Bijlagen

Wel fijn geregeld. Nou heb ik überhaupt weinig tijd om te sporten nu ik binnenkort (29 juni, goede timing) begin met een intensief 8-5 vakantiebaantjebaantje en 5.45 op sta/19.30 thuis ben om om 22.00 te slapen. Dus met 2 sessies per week vind ik het wel prima. Geen gedoe zoals bij de F4F waar ik vernomen heb alles al te kunnen reserveren. Bij een bekende was de F4F al voor de eerste 4 weken geheel vol gereserveerd. Denk dat het 1 reservering per keer en 4 dagen vooraf reserveren het een stuk makkelijker zal maken.

Ik heb nog niks gehoord van F4F. Enkel een bericht op hun website dat er binnenkort meer informatie volgt. En dat staat er ook al een tijdje. Heb jij wel al iets gehoord van F4F?

Ik heb nog niks gehoord van F4F. Enkel een bericht op hun website dat er binnenkort meer informatie volgt. En dat staat er ook al een tijdje. Heb jij wel al iets gehoord van F4F?
Ah vreemd, dat is wat ik van iemand in Apeldoorn had gehoord die een dagje wilde reserveren en de eerste 4 weken vol gereserveerd waren.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik ben er als de kippen bij de 27ste.

Scheelt dat er 2 zijn zo'n 400 meter uit elkaar
Screenshot_20200623-102612_Basic-Fit.jpg

BigGym heeft nog steeds geen duidelijkheid gegeven :(

Communicatie met de klant is niet hun sterkste punt volgens mij, maar als je goed zoekt op hun site, vind je dit:
Support > Overige > Corona > Hoe ziet de heropening er vanaf 1 juli 2020 uit?
Thanks!

Op de site staat:
Cardio & Fitness
- Maximaal 100 personen per ruimte met inachtname van 1,5 meter afstand
- Reserveren niet nodig

Verder staat er geen maximale trainingstijd aangegeven. Dat moet dus helemaal in orde komen!

Maar, deze richtlijnen kunnen nog veranderd worden...

Ik ga toch geen minuut van mijn 60minuten verspillen aan omkleden of plassen.

Hoop wel dat er sancties komen op een no-show. Als het al zo gek gaat worden dat je met moeite een uur kunt sporten in een onhandige tijd dan is het wel fijn dat mensen niet reserveren om niet op te komen dagen. Het blijft een sportschool, er zullen vast genoeg mensen al 2 jaar een ongebruikt abonnement hebben die wel willen reserveren maar toch niet op komen dagen.
Dat van de f4f is weggehaald. Was een foutje, hoorde nog niks online te staan.

Hoorde ik het nou goed dat er bij sportclubs binnen geen maximaal aantal mensen meer gehanteerd wordt als er een gezondheidscheck plaatsvind?

Eindelijk, de kogel is door de kerk.
Zat er aan te komen, maar nu weten we het zeker. 1 juli weer gymmen.

1593018750410.png

Ah ja, dan kan het best dat er nog steeds een max aantal personen zal zijn

Als contactsporten weer mogen dan gaan ze ook niet moeilijk doen om spotten toch?

Terug
Naar boven