- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
ik aanbid persoonlijk het ijzer dus ik ga me ook beroepen op de vrijheid van godsdienst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik aanbid persoonlijk het ijzer dus ik ga me ook beroepen op de vrijheid van godsdienst
In
Say no more! Er bestaan helden. Ik ga verhuizen denk ik.
Je zal maar ondernemer zijn en je winkel vol kerstartikelen hebben staan. Bijv. een intratuin, die zijn voor een vermogen ingericht deze periode.
Met pastafarianisme (vliegend spaghetti monster) wisten toch erg ver te komen (met een vergiet als hoofddeksel op je identiteitskaart).
Sympathiek!Kreeg net een pushbericht uit de app van de gym dat ze tot 00:00 vanavond open zijn voor de vervroegde oud&nieuw viering![]()
Goed geregeld!Zo ik ben rond, 4 dagen in de week kan ik nog trainen perfect.
Jup moet wel 40 min heen, 40 min terug er voor rijden maar goed zit net in een nieuwe trainingscycle dus beter dan helemaal niet trainen.
Zo ik ben rond, 7 dagen in de week kan ik nog trainen perfect.Zo ik ben rond, 4 dagen in de week kan ik nog trainen perfect.

Heb je ook wel nodig dikkeZo ik ben rond, 7 dagen in de week kan ik nog trainen perfect.
Ohja reistijd is 0 minuten xoxo![]()
RTZo ik ben rond, letterlijk dan want trainen kan ik nergens